demot_festek1.jpg

Bocsánat, eltűntem egy kicsit, de ez a festési mizéria nem nagyon engedett hosszabban géphez jutni. Jó, oké nem mintha csináltam volna valami nagy dolgot, csak ugye próbáltam kivenni én is a részem a feladatokból. Úgy mint: ezt tedd má' oda, nem jóóóóó, nem érted hogy az oda nem való, mit csinálsz? odamenjek?? :-D A legtöbbször az lett a vége, hogy a hites Uram, finoman jelezte, hogy húzzak a fenébe, de legalább ne szóljak bele a nagyok dolgába.

Míg a festők pingáltak, mi elhúztunk délnek mint a vadlibák, pontosabban egészen Anyósig. Egy kicsit felforgattuk a családi békét, mivel a rakoncátlankodó cukrom miatt, elég szigorúan vagyok fogva. Nem mindegy hogy mit, mikor és mennyit eszem. Így aztán egy gyorstalpaló továbbképzést tartottam a rokonságnak a szénhidrátokról, a gyors és lassú felszívódásról, továbbá hogy van élet a rántotthús-krumpli kombón túl. A vége az lett hogy a fél család lilakáposzta-mérgezést kapott :-D De legalábbis el tudom képzelni, hogy ahogy kitettük a lábunkat rávetették magukat a hűtőre :-D

Édes lányunk persze elemében érezte magát, minden kedves rokonnak bemutatkozott. Ment a dörömbölés ezerrel, szerintem most begyakorolta a jövőévi műsort, ja meg dugdosda kifelé a kis fenekét, mert hogy neki jár a simi akár naponta többször is. Na abból nem volt hiány, szinte ment a versengés érte :-D El lesz kényeztetve ez a gyerek, jaaaaaj :-D

Mire hazaértünk elkészült az egész lakás. Mindent félretéve azonnal a leendő gyerekszobába siettünk, aztán persze ott álltunk percekig emésztve a látványt. Mert hogy csajos lesz, az nem vitás! Ja, és tényleg ez egy igazi gyerekszoba, és nem másé, hanem a miénk! Szegény festő próbált közben kommunikálni velünk, de egy idő után belátta, hogy reménytelen a helyzet...

Mindezek ellenére nem végeztek tökéletes munkát. Nem, ez nem a mi maximalizmusunk, hanem igényünk, ha már valamiért pénzt adunk, akkor elvárunk egyfajta minőséget. Nagy dolgot nem kértünk: minden fal fehér, továbbá a két szobában egy azaz egy darab falon tapéta. Ennyi. Nos a tapétát sikerült úgy feltenni, hogy az kritikán aluli... Ferde is, és a tetején látszik, hogy nem vágva hanem tépve volt. Ráadásul az egyik falon átüt az eredeti festés. 3 napja azon gyökölünk, hogy visszahívjuk-e hogy javítsa ki, vagy inkább keressünk valaki mást aki rendbe tudja ezt hozni... Ötlet?

Azóta pakolunk, hol kisebb, hol nagyobb lelkesedéssel. A takarítást lazán megúsztam, mert egy nagyon-nagyon kedves ismerősöm eljött és olyan profin megcsinálta, ahogy én sem tudtam volna eredeti állapotomban. Meg szokjuk az új helyzetet... kicsit ugye át kellett a dolgokat variálni, amitől most még idegenkedünk, de évek kérdése és megszokjuk. Bár a Zuram még a festés előtti pakolásnál feldobta a labdát, hogy akkor most szerinte költözzünk, merthogy ő ezt még egyszer végig nem csinálja, az is hót ziher. Nade túl vagyunk rajta, mostmár csak az élvezeti része marad: berendezni :-D

Na és akkor cukor-hírek:

Úgy néz ki egyelőre minden héten mennem kell kontrollra. Nagyon a határértéken mozgok, egy-egy alkalommal átlépve, amiben néha hibás vagyok (de basszus az az egy palacsinta járt nekem!!), néha meg a fene tudja. Mindenesetre tartom a diétát (kárcsúbb leszek szülés után mint valaha), mérem a cukrom, mozgok amennyit bírok... Monnyuk ez kimerül abban, hogy kicsit pakolok, aztán rápihenek, elmegyek boltba, aztán megint rápihenek :-D Jó, tudom, full gázos vagyok, de tudjátok milyen kimerítő egy 5 perces séta, egy kb. 5 kilós hasitasival??

Szóval egyelőre nincs inzulin, de ahogy nő a béjbe, nőni fog a szervezetem inzulin igénye is, úgyhogy várható hogy pár héten belül ebből szúrás lesz. Nem, nem félek tőle, ugye a lombikos múltamban szerzett tapasztalatok ezen át fognak segíteni, remélem...

És egy jó hír a végére: átléptem a III. trimesztert :-D

Borstörő

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr46771773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása