pelenka.jpgNaugye hogy repül az idő?? Még csak most született, kettőt pislantok és már állnak a kérők az ajtóban megszeppenve, mikoron is apa éppen az aktuális fegyverarzenálját mutatja be nekik miheztartás végett...

Szóval és tettel növöget a kis Hercegnő... mit növöget kerekedik rendesen! Hurkásodik a lába, van egy kis tokamanó, és hasa helyére is egy hordó került. Ennek megfelelően a szarügyi kérdések állandó napirenden vannak, merthogy a mi kis házi terroristánk termel rendesen. Egy gond van csak: az időzítés nem mindig megfelelő... A minap pont a fürdetés előtt vakartam ki a Csajszit, amikor apa kurjantott, hogy mehet a menet a fürdőbe. Abban a pillanatban ahogy kiszedtem alóla a megtelt pelenkát, nemes egyszerűséggel köpőcsőnek használta a segge likát, és szépen telibe küldött egy jó emberes adaggal :-D Mit tesz ilyenkor az ember lánya? Röhög :-D

Ugye a tisztába tétel az egy borzasztóan fájdalmas dolog ám. Minden egyes alkalommal él a Lányzó a sztrájkjogával, és hangosan tiltakozik az eljárás ellen. Próbáljunk ilyenkor ledugózni cumival, de nem mindig jön be a trükk. Nos, tegnap már túl voltunk az etetésen, éppen az altatási szakasz zajlott, amikor elkezdett rotyogni, fingani, és ezek összes variációja. Mondom a Zuramnak, hogy szerintem ebből megint pelenkacsere lesz. Mire ő, hogy jaj hát bírja az a pelenka a szajrét 12 órát is, ne áriázzak. Oké rendben. Magamban már eldöntöttem, hogy oké kishaver akkor Te vakarod ki legközelebb és ment mellé a kaján vigyor is... És ebben a pillanatban éreztem amint elönti a melegség a hasam! Már rohantam is a pelenkázóhoz, hogy ugye én megmondtam! Nem, nem szar volt, csak simán telipisilte a pelenkát, ami nem bírta a megrázkódtatást :-D Tudta ő hogy itt valami bajt csinált, mert olyan csöndben volt a pelenkacsere alatt, hogy már azon röhögtünk hogy lapít a kis szaros :-) És még mondja valaki hogy nem okosak a babák :-D

A fürdetésben viszont történelmi áttörést sikerült elérni! Képzeljétek élvezi, már szinte pancsol! Najó nem, de ahogy megérzi a melegvizet rögtön átmegy az ordítás érdeklődésbe, majd hanyattlökött kisbékaként élvezi az apawellnesszt :-D Egy lépéssel közelebb kerültünk az úszó olimpiai aranyéremhez, mert ugye elvárásainak azok aztán nincsenek :-D

Eltelt az első hét apa nélkül. Elég jól vettük az akadályokat, és csak egyszer sikerült kiborulnom. Fejlődőképes vagyok! Alakul a napirendünk is, bár vannak még rajta csiszolni valók, de az tény hogy az éjszakák már egészen jók. Csak 3x kel :-D Ja, és hát voltunk kettesben sétálni. Hát ez nagy kaland volt! Nekem. Laza 20 perc alatt sikerült összeraknom a babakocsit, mert ugye véletlenül sem volt annyi eszem hogy legalább megnézzem hogyan csinálja a Hites Uram. Aztán még ott volt az 5 lépcsős akadály. Mert ugye azon valahogy le kell másznom a gyerekkel nehezített babakocsival, meg ugye vissza is. Büdös mákomra épp jött valaki, aki önként és dalolva szakadt meg velem együtt, mire leküzdöttük magunkat. Visszafelé meg a villám-módszert alkalmazva - mózes ki, fel a lépcsőn, földre letesz, vissza a babakocsiért, fel a lépcsőn, mózes be, és jöhet a lift - sikerült megoldani. Nos, én a félórás séta és a lépcsős probléma-megoldás alatt olyan szinten leizzadtam, hogy sürgősen kellett laza két órát aludnom a gyerekkel :-D Ja, és hogy ő ebből mit érzékelt? Konkrétan semmit. Minden végigaludt. Volt egy kis macskás nyávogás, olyan féltávnál, de alapvetően durmolt, mint aki a téli álmát alussza.

Azt mondtam már, hogy saját körömreszelője van a Bébinek? Merthogy én ezt a biztonsági gyerekollót nem merem alkalmazni, a körömlerágás sem ment úgy igaziból, és letépkedni sem sikerült mindig. Viszont karmolta magát rendesen (lehet hogy mégis kismacskát hoztunk el a kórházból??). Így aztán kapott egy körömreszelőt. Őnagysága eltartott ujjakkal hagyta, hogy manikűrözzem. Beszarás volt :-D

Aztán megjelent egy kis koszmószerű a fejecskéjén. Na erre olivaolajat kap, extra szűzet. És nem, nem fogjuk utána megsütni, bár néhány éjszakai kelése után bizony jól megrágnám :-D

Borstörő

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr87055983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása