cica.jpgLehet, hogy egy gonosz vízér csörgedez az ágyam alatt, vagy a csillagok állnak kedvezőtlenül, esetleg a matracom kéne lecserélni, de mióta hazaköltöztünk, azóta rosszul alszom. Vagy az is lehet, hogy a terhesség műve csupán. :-) Négy- fél öt felé kipattan a szemem, és onnantól nincs alvás. Illetve, dehogynem! Lenne, csak akkor meg a gonosz vekker már óbégat is.
Nem finom így ülni a munkahelyen!
Ráadásul, az agyam lassan magzatvíz formájában gyűlik a hasamban. Még csoda, hogy a levegőt képes vagyok ritmusban venni, és nem kell hozzá az emlékeztető szöveg a fülembe: "beszív-kifúj.... beszív-kifúj".
A vas a szervezetemben az alsó határértéket nyaldossa, ennek tudom be azt, hogy folyton fáradt vagyok. Meg, gondolom, a napi maximum 7 óra alvás sem biztos, hogy elég. Mindenre visszakérdezek, mindent elfelejtek, a gyerekek kiröhögnek, mert ugyanazt huszadszorra mesélem el... szerencse, hogy még egyáltalán hazatalálok.
A költözködés meg csak rátesz egy lapáttal... mikor hazaérek, ahelyett, hogy felborulnék kicsit, rendezni próbálom sorainkat. A két háromajtós szekrényt, amim van, sikerült teljesen belaknom, és most bajban voltam, hogy is oldjam meg, hogy emberünk összes ruháival ideférjen mellém. Lehet, hogy kicsit sok ruhám van??? :O
Elkezdődött az iskola is.
Átverekedtem magam a bekötendő füzet és könyv halmokon, a kitöltendő nyomtatványokon, a kötelező tanévnyitó misén, és most kezdődik az a szakasz, mikor gigászi küzdelmeket fogunk folytatni a fiúkkal tanulás és lecke terén. Na jó, a naggyal már laissez faire nyomjuk, de a kisebbnek ütni kell a fejét, hogy csinálja. :-)

Van egy vízhordó fickó az irodaházban - ő szállítja a környékre a dobozolt H2O-t. Általában korán szokott érkezni, és mivel a cégben én vagyok a reggeli műszak, velem szokta lebizniszelni a küldeményt.
Egy éve lelkesen mutogatta a vadonás új lányáról a fényképeket, és mindig megvitattuk, hogy van a leányzó, meg persze a kismama. Aztán 2-3 hónapja meghibbant, és elkezdett nyomulni. Lehet, hogy a krumplis zsák test jön be neki, nem tudhatom, minden esetre nem igazán tartom azóta épelméjűnek... És örülök neki, hogy maximum már csak háromszor jön, míg ott vagyok. Elgondolkozom azon is, hogy oké, nekem jön itt a hülye poénjaival opportunista módon, de vajh még hány helyen próbálkozhat be mindenféle irodamacáknál, illetve az, hogy ebből vajh hányan csapnak le a "kedvező alkalomra" és nem szívesen lennék a barátnője helyében!
Megérkezett az utódom is a céghez, most az időm nagy része azzal telik, hogy tanítom be. Jó lesz, 2 hónapig még egymás mellett fogunk dolgozni, és csak utána szándékozom lelécelni, így marad elég idő rendesen megmutatni neki az összes műfogást.

A hasamon apró pöttyök nőnek itt-ott, amik rettentően viszketnek, majd 2-3 nap múlva elmúlnak (ja, közben jól elvakarom őket). Aludni már csak úgy tudok, ha kitámasztom magam mindenhol mindenféle párnákkal, de így is kész tortúra, mire felveszem A PÓZT (ami persze mindig más).
A gyerek bőszen nyomkodja kifelé magát, általában a köldököm táján türemkedik kifelé. Néha egész kis csontos valamit tapintok (lehet kb. 10 Ft-os átmérőjű) amiről fogalmam nincs, mi lehet, illetve, hogy hogy türemkedik ennyire! Hol a méhem fala? Úúúúúristen, lehet, hogy méhen kívüli??? :D
A terheléses cukorkát jól tettem hogy nem hánytam ki akkor, mert megjött az eredményem, és egész jól nyomom.

Megnéztem az új védőnőt is, hát ő sokkal kevésbé szimpi, mint az előző volt. Kicsit olyan műmosolyú. De ő is belátta, hogy nálam nem szükséges zsizsegnie nagyon, mert újat nem valószínű hogy mondana/mutatna nekem. De nagyon lelkendezett, hogy hááá, csak a hasamra híztam (fenéket...) és hogy milyen jó a hasamon a bőr, egy darab csíkom nincs.
Jelenleg itt tartok, és most jól bele is léptem a harmadik trimeszterbe.

Két hét múlva lesz a legközelebbi randim a gyerekkel, és remélem, többet fogok belőle látni, mint a múltkor.

Borsolyka

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr795510423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása