2012. október 26.
hisztike.jpgSzóval az van, hogy Ákos mégiscsak hasfájós. Igen ennyi időnek kellett eltelnie, hogy ez kijöjjön nála. Zsír! Szó szerint beetetett minket az első három hét selymes-cuki viselkedésével. Lényegében hétvége óta, napról-napra egyre többet ordított, először azt hittem valami kaja bántja (körte, banán, amit ettem). Aztán rájöttem, hogy alig szarik, éjjel egyáltalán nem és amíg ki nem jön addig ordít. Szélcső megvolt, utána azért még ordít hobbiból egy kicsit (úgy másfél órát J). Tegnap nap közben alig aludt, még a babakocsiban is sírt egy jó negyed órát. Tegnap felhívtam a gyerekorvost a Timi féle görcsoldó ügyében. Voltam olyan előrelátó, mikor kijött először, hogy kértem receptet róla és ki is váltottam, csak a pontos adagolást kérdeztem meg, és a tüneteket beszéltük át. Diagnózis: kólika. Éjjelre kapott, a hasa nem fájt, de hajnalban azért extrázott valami beragadt büfi miatt ,szóval nem aludtam túl sokat, ami megvisel,mert megszokatta velünk a kis purdé, hogy eszik éjjel aztán húz vissza aludni az ágyába.
Timinek cipőt veszek délután, mert nincs télije. Jó lesz két gyerekkel egy picsányi üzletben (a babakocsi nem fér be!) mindegy, majd anyós addig kinn marad a kicsivel.
2012. október 29.

Timi köhög, nem nagyon, de főleg este fekvés után, Ákos pöttyös lett (sztem az anyatejtől) meg koszmós is (sztem az általam elfogyasztott brutál csoki-mennyiségtől).
Én most egy kicsit padlót fogtam, asszem az elmúlt öt hét jön ki rajtam, meg megint előjött a polipprobléma, nagyon gáz aludni bedugult orral, mondjuk kezelem orrmosóval orrsprével ennyit lehet míg szoptatok. Ha nem javul megyek vissza dokihoz. Plusz kb. egy hete visszatért a hasfájás (olyan, mint mikor szülés után húzódik vissza a méh, mikor szopik a baba) ez kb. három hete megszűnt, most miért tért vissza? Vérzés, extrém folyás nincs. Egy hét múlva megyek dokihoz hathetes kontrollra majd megemlítem neki.
Meg a tököm kivan, hogy minden éjjel valahogyan megnyomódik valamelyik mellem és csak kifordított béka pózt felvéve tudom a kölökkel kiszívatni, ami éjjel kettőkor nagyon nem mókás (oké de igenJ)
szóval nagyjából most ez van nálunk.
2012. október 30.
Fú,de fos volt ez az éjjel! Annyi, hogy legalább arra volt eszem, hogy nyolckor letettem a purdékat és kilenckor már én is szunyáltam, tehát volt egyben 4,5 órám. Fél kettőkor ért haza férj, Ákos fel is ébredt, evett, tekergett, ordított, tovább tekergett. megkakiltattam, evett, tekergett, ordított. Ezt úgy fél négyig játszottuk, aztán kijött egy akkora böfi, hogy öröm volt hallgatni, utána úgy kiterült, mint egy tarkón vágott nyúl, és végre alhattam egy keveset. Negyed ötkor arra ébredtem, hogy reszketek úgy fázom. Takarókeresés, tüsszögés, orrdugulás, nehezen elalvás. Hatkor riadó éhenhalás vaaaan!!!!! Mondjuk ezután simán visszaaludt nyolcig. Elemeim lemerülőben, kéne egy kis töltés, most ezt kv formájában abszolváltam, de az igazi egy átaludt éjszaka lenne (22-7-ig tökéletes lenne). Áhhhh (ásítottam)
Nos a rinyáláson túl, azért Ákos ultracuki, heőzik, meg vigyorog is szóval azért élvezem is egy kicsit:-D
2012. november 1.
Van abban valami báj, amikor a két gyerek egyszerre beteg :-D A kicsi simán megfázott,"csak" taknyos,a nagynak torokgyulája van és "csak"köhög. Orrszívás megy negyed óránként és a "Neköhögjazöcsédre" egész napos mantrázása, de az éjjel jó volt. Miután Ákos tegnap egész nap alig aludt összvissz egy órát aludt negyed kilenctől fél négyig, majd kaja után fél kilencig. Timi is. JF!
2012. november 5.
Beteg Timi, beteg Ákos,beteg anya. Olyan fasza. Apa még tartja magát ,még, de ki tudja meddig. Egy élmény lesz két gyerekkel a várakozás az orvosi rendelőben. Délután a hathetes kontroll is lesz.
2012. november 6.
A tegnap esti szex JF volt:D! Pedig nagyon féltem,hogy szar lesz, de a doktornő szép munkát végzett! Lehet küldök neki egy bonbont a vaginám nevében, hogy köszönjük a szép hímzést!:) Sztetek értékelné?
2012. november 7. délelőtt
Olyan fura dolgaim vannak mostanában! Például tegnapelőtt készülődtünk a dokihoz, látom Timi a szobában, Ákos az ágyon és keringek a lakásban, hogy hol van a HARMADIK? :-D Ma éjjel meg álmomban teszteltem, negatív lett, és sajnáltam. Nem vagyok normális! Nem akarunk több gyereket, akik vannak azokkal teljes a család, akkor meg mi ez? Ráadásul nagyon kiélvezem ezt a picibabás időszakot, nem akarom siettetni, sem visszafordítani az egészet, mint Timinél. Ez gondolom amiatt is van, hogy Ákos jó baba, igazán csak akkor sír ha van valami baja. Szóval nem értem magam.
A betegség mondjon le!!!!! Bár azért van némi lassú javulás.
Ember melója még mindig bizonytalan..... ettől meg tényleg kivagyok, nagyon nem bírom a bizonytalanságot.

2012. november 7. délután

Volt öt perc, amíg mind a kettő kussban feküdt az ágyában. Aztán Ákosnak eszébe jutott,hogy milyen fasza lenne ha hátközépig fosná magát, ami ugye teljes ruhacsere, csap alatt mosdás totál felébredés. Aztán a nővére kezdett fejhangon vonyítani, mint egy falka farkas, hogy aszongya: nemakajokalunniiiiiiiii,kiakajok menniiiiii! A vonyítástól meg köhög ettől meg úgyse tud visszaaludni. Éppen a klónozáson gondolkodom, kéne még egy anya, legyen fejenként egy, mer ez most így kicsit húzós volt. Na ezért se akarok többet! Háromfelé már nem tudok osztódni :-D

Békapofa

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr114951151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása