32. hét

Rám szabadult a szülési szabadság, és én balga, mérgezett egér módjára vetettem bele magam az itthoni teendőkbe. Mindjárt az első szabadnapomra randit beszéltem meg a védőnővel, aki elég koránra jelentkezett be, így előtte még felnyaltam a lakást. Pont végeztem mindennel amikor csengetett. Jól elbeszélgettünk, és nem sikerült gyanút ébreszteniük bennem az ismerőseimnek, akik szerint ez a védőnő lehet, hogy nem is védőnő… Sosem engedi ugyanis, hogy bemenjek hozzá az irodájába, mindig ragaszkodik ahhoz, hogy ő jöjjön. Magyarázata szerint, ott már azóta háromszor hívták volna telefonon, és még egy esetleges betegséget is elkaptam volna a szintén ugyanott várakozóktól, míg nálunk nyugodtan, megszakítás nélkül, csak rám figyelve tudjuk megbeszélni az engem érintő dolgokat. Hogy mi ezzel a baj? Súlyt nem mér, bemondásra elhiszi, vérnyomást sem mér, és vizeletet sem néz, majd a labor, vagy az orvos elvégzi ezeket – mondja. Én nem bánom. Jobb nem kimozdulni, jobb a helyszínen demonstrálni mi hogy lesz majd átrendezve a leendő babaszobában, jobb élőben bemutatni büszkeségeimet, a már megvásárolt cuccokat. J Jól telt tehát a látogatás, ismét megdicsért, amiért keveset szedtem fel és a hasamat is megcsodálta, amiért nincs rajta stria. (Nem mintha az ilyesmik rajtam múlnának.) A védőnő igazi próbája egyébként az lesz, ha majd megszületik a kicsi. Remélem, ott veszem majd igazi hasznát a segítségének.
 
Sajnos nem sikerült megúszni azt, hogy a hitelkiváltásos mizéria lezáruljon a szülési szabadságomig, így maradt némi városjárás is, bankokban, hivatalokban való ücsörgéssel tarkítva, pedig a védőnő határozottan eltiltott az ilyen helyektől. Na jó, csak a plázáktól, de utam közben muszáj vagyok ezeket is útba ejteni, mert úton útfélen rámtör a pisilhetnék. Ez már csak ilyen. De legalább apránként megvásároltam az összes karácsonyi ajándékot, amik itt várakoznak csomagolásra a szekrényben. Ilyen előre még sosem voltam az ünnepekkel, sőt, mi több a menüt is van időm tervezni, szervezni. Idén én látom vendégül a családot, nem azért mert olyan keménynek érzem magam, hogy 14 fős ebédet rittyentsek, hanem mert semmi kedvem vonaton zötykölődve tölteni az ünnepeket. Ők mobilisabbak autóval, cipekedniük sem kell, csak behajigálják a cuccokat a csomagtartóba, így inkább kértem, idén jöjjenek ide ők. Az ebédet meg majd kigondolom, biztosan találok valami olyan jellegűt, ami elég kiadós ahhoz, hogy sokan jól lakjunk belőle, ugyanakkor kevés munka van vele és finom. (Tippeket szívesen fogadok!)
 
Itthonlétemben egyébként rengeteget segít az, hogy belekezdtem a flylady programba. Így viszonylag mindig rend van itthon és nem fáradok már el pusztán attól, hogy végignézek a felszámolandó kupin. Jövő héttől pedig már a férjem is szabadságon lesz, bőven lesz időnk arra, hogy ketten együtt megtisztogassunk minden bútordarabot, ajtót, ablakot, hogy tisztán várják a baba érkezését. Januárra már csak a babaruhák mosását, vasalását szeretném hagyni, no meg a kórházi csomag minél precízebb összerendezését.
 
Ami a babót illeti, tudom, hogy még van ideje rá, de nagyon szorítok neki, hogy minél hamarabb megforduljon, mert egyelőre még mindig medencevégű fekvésben találta az ultrahangfej a 32. héten. A kismama jógások közül épp tegnap írt egy lány, hogy Karácsonyra beprogramozták császárra, mert nem fordult meg a lánya. Nagyon remélem, hogy nem járunk így. Mert hát, ami azt illeti az én fiam nem éppen mozgékony gyerek. Néha elbiccenti a kis fejét, néha kinyújtóztatja a lábikóját, vagy a kezeit, de még mindig nem viszi túlzásba a hempergést odabent. Remélem, ez azt jelenti, hogy idekint is nyugis lesz, bár erre semmi garancia nincs. Nagyon biztatom, hogy azért egy szép napon határozza el magát erre a nagy útra, hogy végre fejjel lefelé kerüljön. Jógán tanultunk olyan pozíciót, amiben ha sokat töltök, akkor ösztökélem a bébit a fordulásra, azt hiszem ezt hamarosan bevetem, ha továbbra sincs változás.
 
Minta

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr313462749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása