Ágibébi maa kedvencével örvendeztet meg bennünket:

Amióta az eszemet tudom, imádtam a konyhában lenni, konyhafelszerelést vásárolni, főzőcskézni, és mindent ami a lakás (számomra) legfontosabb helyiségéhez kötődik. Különös vonzalmat éreztem a szép festett kerámiák, sütőtálak iránt. Pár éve eljött az idő, és megvettem az első pite formámat. Gyönyörűséges. Hát még a számtalan variációban előforduló édes és sós piték, amiket sütni lehet benne. Ez az egyik kedvencem:
Hozzávalók a tésztához: 2 csésze liszt, 1 csapott teáskanál só, 150 g hideg vaj szeletekre vágva, 1 tojás, 1-2 kanál hideg víz, ha szükséges.
Hozzávalók a töltelékhez: 250 g friss krémsajt (én mascarpone-t használtam), 3 tojás, 1 ek liszt ( keményítővel is helyettesíthető), só, fekete bors, 1/2 csésze szárított paradicsom összevágva (ehelyett friss paradicsomot tettem bele, mert nekem a szárított túl édes, és plusz apróra vágott füstölt szalonnát is tettem bele, hogy a férfiak se legyenek elégedetlenek), 200 g puha kecskesajt szeletelve, koktélparadicsom olíva olajjal átkenve dekoráció gyanánt.
A tésztához valókat összegyúrjuk. A tésztát pihentetés nélkül olyan kerekre nyújtjuk (egy kicsivel túllóghat), mint a pitetál átmérője, és 180 fokos sütőben elősütjük míg kezd színt kapni. Ha ez megvan, a sütőből kivéve a sajtot szeletekben elosztjuk a formában, és rászórjuk a darabolt aszalt paradicsomot. A többi hozzávalót robotgéppel fél perc alatt simára keverjük, és ráöntjük a töltelékre. Dekorációként a paradicsomot a tetejére rakjuk, és 180 C-on kb. 30 perc alatt aranyszínűre sütjük. Langyosan vagy hidegen egyaránt finom, de általában nem éri meg hogy kihűljön.
Ágibébi

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr743265318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása