szönyeg.jpgElérkezett a nagy nap, végre bizonyosságot nyerünk arról hogy nincs töke a menyasszonynak! :-D Persze kigyönyörködhetjük magunkat Miss Ramazuriban :-D

5 D-nek meghirdetett helyre mentünk. Bár a Zuram már jó előre mondta, hogy biza eléggé szkeptikus ezekben D-kben, hát hiszen ha igaz, akkor pl. szagokat is érezni fogunk?? Vagy hogy lesz ez? Utána kinyomtatják 3 D-be és már bemelegítésnek otthon kicsit pelenkázhatjuk is - ha már nem elég a folyamatos éjszakai afterozása... Nekem is voltak vegyes érzéseim, de végülis azért megyünk hogy megcsodáljuk a pofiját és a kis cuniját, feltéve ha van :-D

Szóval a nagy nap. Rendelő szép - naná, ennyi pénzért -, a csaj letegez (hiába a plasztikai sebészem csodákra képes ;-) ), foglaljunk helyet, minnyár. Pár perc és már fekszem is egy jó adag zselével a hasamon az asztalon. A szonográfus édes pofa, az a fajta, aki lelkesedik mindenért amit lát :-D

Nagy tévéképernyő, és 2 D-ben már ott is kalimpál a kisasszony. Láttuk már párszor így, de mindig döbbenetes hogy ez a kis mozgó valami bennem van, én éltetem, én táplálom. Aztán kapcsol is át gyorsan 3 D-re, amihez kellett idő, hogy megszokjuk, de pillanatok alatt látszódnak a vonásai. Még mindig tiszta apja! :-D És elképesztően szép, és cuki, és édes, és bájos, és zabálnivaló ésésésésés értitek, ugye? :-D Ja, és mosolyog, nem vicc, tényleg. Döbbenten néztük, hogy ez a kis Hercegnő mintha nekünk küldené az üzit, hogy hé ti ott, minden okés, ne izguljatok már! Aztán persze bemutatta az összes tudományát, kezdve az akrobatikával, a breakdance-el, a jobb oldali gyülekezésével... Az angyali pofija egy igazi vadócot takar, ezt nemcsak éreztem ott akkor, hanem láttam is. Jelenleg úgy fekszik, hogy a lába égnek áll a feje előtt, és a kezével átkulcsolja. Néha persze elengedi, kever egy kicsit, aztán megint ollé, és már az égben is vannak! Így aztán nagy felbontásban megbizonyosodhattunk arról is, hogy a már megvett tapéta marad :-D

Vártuk, hogy akkor ezek után mi jöhet még, már a technikát illetően... Kaptunk szemüveget és videóról kiszedett fotókat azzal megtekinthettük. Namármost nekem ez full 4 D, nem több nem kevesebb. Ennyi. Hol van az 5. D????????? Valszeg az már csak gondolatban. Nem, nem reklamáltunk, nem hisztiztünk, nem mondtunk semmitse, mert ahogy a többi pár, az élménytől megszédülve indultunk haza. Már csak itthon kezdtünk erről elmélkedni. DE! Ez minden pénzt megért! :-D

Na és akkor cukor-hírek. Hát semmi jó. Voltam diabetológián... azt azért elmondom, hogy az ideg majd megölt, mert 2 órát ültem mire bebocsájtást nyertem utolsóként (egészségügy én így szeretlek). Ja, és hogy miért, mert hogy én hosszú vagyok, már úgy értve sokáig kell velem foglalkozni. Arról már ne is beszéljünk, hogy a Cukros-dokinéni fullosan meg volt fázva, úgyhogy alig mertem vele kezet fogni :-S De a lényeg, mindent alaposan átnézett, a cukker táblázatomat is, azt hogy mit kajálok, mennyi a szénhidrát stb. Alapvetően nem kezdett el vészmadárkodni, egyelőre tartani kell a diétát, annyi csavarral, hogy már reggel 7-kor indítok a reggelivel... Ehhez fel kell kelnem fél hétkor, ugye a pajzsmirigy-gyógyszer miatt. Tudom, tudom, mit nyávogok itt, ha a kiscsaj amúgy is hajnalban már futóedzést tart, tutira fent vagyok. Aha, tényleg. Ne is beszéljünk róla... kiborító. Egyeztettem dietetikussal is, talán megúszom ezt az inzulin-témát, minden esetre rajta vagyok, hogy ne ha nem muszáj.

Jövőhéten elindítjuk a nagy fészekrakó projektet, ami úgy néz ki, hogy jön a festő, kifest mindent, kisNyuszi megkapja a szívecskés tapétáját a szobájába, mi meg fizetünk mint a katonatiszt. Utána már csak néhány apróságot kell vásárolni, mint babakocsi (na erről majd egy külön poszt lesz), bútor, ezazamaz :-D Szerencsénkre nagyszámú rajongótáborunk - akik alig várták, hogy végre hordozórakétává váljak - mind szeretnének az örömünkben részesülni, így aztán rengeteg felajánlást és már rengeteg dolgot kaptunk. Innen is puszkány mindenkinek! Cukkerek vagytok! Eddig a legnagyobb sikert a fent látható játszószőnyeg okozta :-D Az én imádott Zuram, olyan élvezettel és örömmel rakta össze, hogy azt elmondani nem tudom :-D Ja, de igen: szerelmes vagyok :-D

Borstörő

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr86731657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása