Január 20.

barizsfotoooo.JPGHát, a mi éjszakánk így nézett ki:
- este háromnegyed nyolckor mindkettő alszik
- fél kilenckor Timi felébredt, hogy köhög, kihoztam magam mellé, míg néztem a Férjem védelmében-t (most   kezdtem a Fem3-on, volt az első rész de tetszett szal letöltetem)
- tízkor visszavittem az ágyába
- éjfélkor megint köhög, vízivás
- fél egykor ember hazaér, dumálunk kicsit
- háromkor Ákos ébred kajás
- fél négytől bedugult az orrom
- félhéttől Ákos akciózott, cumit kapott így kihúzta fél nyolcig
Isteni:) a mosott szar hozzám képest jól néz ki. Ember megy dolgozni szal megint egyedül nyomom a mai napot, mindegy majd bekávézok, vagy valami.

Január 20. II. :-D

Kis esti idill Békapofáéknál:
- hat óra, vacsorát készítek, Timi kijön.

- Anya mit főzsőj?

- Tejberizst

- De én nem kéjtem tejbejiiiiizst! És bőg.

- Oké akkor nem eszel majd belőle csak én.

- Neeeeem te se nem edéj bejőbőj!!!!!!És vinnyog.

- Én azt eszek amit akarok, neked nem muszáj.

- Mikoj jes kés?

- Még sokára, kemény a rizs.

- De én mozst akajok enni bejőbőj!És visít.
Eközben Ákos a szobában a játszószőnyegen fetreng, nem tudja eldönteni, hogy álmosabb, vagy éhesebb. :)
Evés után:

- Gyere Timi kész a fürdővíz!

- Nem akajok füjödniiiii!

- Sajnálom, ez nem vita tárgya (különösen,hogy már teli a kád vízzel). Oké, valahogyan csak belebűvölöm a kádba sírás nélkül. Hozom az öccsét, vetkeztetem,és elkezdem kefélni a fejéről a koszmót, közben mintegy figyelemelterelésként, ilyeneket skandálok,hogy: -Men-jen a kosz-mó! meg:- Le a koszmóval! És hasonlók. Holnapra gondoltam kis pálcikákra feliratokat készítek és körbehordozom, a gyerek feje körül. Hiába befáradtam így a nap végére. :)
Húsz perce alszanak, mikor hallom Timi köhög. Kihoztam kiszívtam az orrát és most itt fekszik, meglátom hogy lesz.

Január 22.

Ma ez volt/van:
- Négy óra:eh-eh-eh-eh,aaaaah Ákos. Menjél te. Nem, te menjél, én dolgozom ma. Jó akkor ma nem kap tejet, megtanulja mi a magyarok istene, nincs kaja míg fel nem kel a nap.:) Na azért csak megetetem, közben az apja fogja az üveget kimegyek pisilni, hozok egy pelust közben át is pelenkázom,befejezi, várunk a böfire. Ákos magyaráz:-heeee-heeee-íííííj-he-he. De kurva vidám vagy fiam hajnalok hajnalán!
Böfi kijön, gyerek ágyba betesz, kicsit nyüzsög, én már az ágyban, basszus bedugult az orrom, hányóra, fél öt, ahh, hol az orrsprééé?
- hét óra - Apaaaaa-apaaaa, mondom keresnek:) - Timi gyere ki!-eh-eh-eh,mondom Ákos nem jön ki magától!:)
- nyolcig fetrengés az ágyban, majd kv, kakaó, tápszer készítés, és ha minden jól megy, mindenki azt kapja amit várt.
- peluscsere, öltöztetés/öltözés, indulás Dm-be, piacra, fúj a szél, Ákos nehezen kap levegőt, próbálom az orrát eltakarni
- Dm: Timi fog egy kicsi színes kocsit, tolja közben száj be nem áll: Mit vesünk? Miéjt? Kinek? Mikoj?Hol? záporoznak a kérdések, megveszem a két bébiételt Ákosnak viszlát.
- piac: két paradicsom, két paprika, két banán
- hentes: hatvan deka karajt kérek kicsontozva, hetvennyolc jó lesz?Jó lesz.:)
- sietünk a buszhoz, közben a zebránál halálközeli élményben volt részem,e gy kisbusz jóvoltából,a blakból kihajolva igényesen elküldött az anyámba a két kölkömmel együtt. Igaz is minek járkálok én az utcán?
- végre itthon, mindenkit kicsomagolok kabátból, overállból, elpakolom a cuccokat közben Ákos a pihiszékben sikongat, Timi meg fetreng a földön: nem akajom jevenni a csizmámaaaaat!
- 10 óra leülünk Timivel enni, befejezzük, elhúz játszani én mosogatok Ákos izgul, éhes lesz
- 11 óra Ákosba szélsebesen lapátolom az almapürét, majd megissza a tápját, böfi laposat pillog, tenti
- dél:FB&KV :)
Majd talán este befejezem:)

Január 23.

Szóval tegnap déltől:
- KV, FB, Timi épít, beszélgetünk
- fél egykor ebédkészítés=tükörtojás a főzelékhez, ebéd
- egykor letettem Timit aludni ,Ákos előtte felkelt, kihoztam
- nézzünk filmet!
- nem nézünk, jön anyós valami papírt kitölteni
- Timi így nem alszik
- három óra anyós el, Ákos kajál, Timi legózik
- fél ötig játszunk
- Ákost beviszem, de nem alszik
- Timi nyíg éhes: kap szendót, közben azért uzsira volt alma, meg banán
- negyed hétig játszunk Á pihiszékben csücsül Timit bámulja és röhög aztán alszik egy kicsit a játszószőnyin
- fürdés nagykádban, vízbe Timit betesz, Ákos szobából kihoz, mellétesz megmosdat, Timi közben játszik, utána Ákost kiviszem eszik addig Timi énekel, fürdik
- kaja után Timit kiszedem,g yógyszer beadás, orrszívás, puszi jóéjszakátgyerekek háromnegyed nyolckor.

Békapofa

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr365054898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása