Borstörő 2012.11.26. 22:09

Hírek

zenkert_2.jpgJaj, még nem az, bár ott tartanék, de valahogy a szervezetem még nem vette az adást, hogy zöld lámpa. Rohadt vörösök, minden hónapban bevonulnak, pedig hívja őket a fene! 

Nade akkor mivan!?? Ugye itt a jogos kérdés! Mint láthattátok, végre van valami előrelépés MLC-ügyben. A protokollt kiraktam, hogy akit érint ismerje meg mihez tartás végett. A vizsgálatok még igazából nem indultak el, mivel az OEP még nem adta rá az áment. Viszont hála kedves barátnőmnek, azért csak befértünk a tesztkörbe! :-D Igen, igen végre valahára, hónapok elteltével eljutottunk a hőn áhított MLC vizsgálatra, ami megmondja, hogy immunállis vetélő vagyok-e vagy sem. A vérvétel semmi extra nem volt. Kellett hozzá az imádott Uram is, aki bár szólt előre, hogy tűfóbiás, nem vették komolyan… de mindenkit megnyugtatok, hogy 10 perccel később már vidáman amolyan olaszosan vitatkozva hagytuk el a terepet.

Eredményt illetően azt az infót kaptuk, hogy 1-2 hét. No, ebből lett 4 – bár igazából – még ma sincs kezemben lelet. Ugye ez egy bonyolult vizsgálat, fontos hozzá hogy a szakvéleményt író kezében legyenek a leletek is. Tudjátok az, amivel itt kb. lassan egy éve szórakoztatok mindenkit, annyi van belőle, hogy már szakirodalomnak is elmegy. Szóval leleteket fénymásoltam egy délelőtt, majd másnap a szajréval be kellett kocogni az illetékes elvtárshoz. No, ő egy új versenyző a történetben. A bizottság titkára, egy igazán segítőkész doki, még a számomat is elmentette a telójába, ami komoly meglepetés volt, hiszen úgy vette fel a hívásomat, hogy üdvözlöm… (ide most mindenki képzelje be a nevemet). Mondom ejha, ez aztán a fullextrás kiszolgálás :-D Mondjuk azt ne hagyjuk ki a történetből, hogy mire megtaláltam a szülészetet az Intézményen belül (hiába, aki hazai pályához van szokva) kb. 5 km-t gyalogoltam 500 méteren. Oké, nem vagyok egy tájékozódási zseni, de azért ez még tőlem is über gáz teljesítmény. Szóval papperok leadva, és akkor várjunk. Írtam a Profnak reménykedve abban, hogy csöpögtet némi információt, nos nem csalódtam.

Tegnap este végre valahára megjött az az infó, amire számítottunk. Bár még van olyan vizsgálat amit ismételni kell, és még kettő kilátásban van, de a Prof az előzetes eredmények alapján azt mondja hogy nagy biztonsággal valószínűsíthető hogy a vetélések hátterében immunális ok van. Ez azt jelenti, hogy szükséges az ivig kezelés. Igen, erre az eredményre számítottam, de mégis némileg fejbevágott a dolog ez így leírva. Mintha azt írták volna, hogy igen, kicsit selejt vagy, de azért van remény.

Na most jön az a kérdés, hogy akkor hogyan tovább? Ugye? :-D

Az OEP ámenje fogja igazán beindítani a dolgokat. Utána lehet menni a hiányzó illetve ismétlésre váró vizsgálatokra. Azok eredményével a Bizottsághoz, aki elbírál, majd mehet a kérelem az OEP-hez az ivig finanszírozására. Mert ez nagyon nem olcsó mulatság.

Tehát, itt tartunk. Váááááááááááárunk. Megint. Még mindig. Továbbra is. Nem, nem vagyok türelmes, sztem már nem leszek az sosem, ennyi idősen ki a fene akar megváltozni?? :-D

Borstörő

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr344927308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borsolyka 2012.11.27. 07:51:25

gyááááva! hol az eredeti verzió??? :P

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.11.27. 08:41:41

@borsolyka: nem gyáva, csak nem vitázik egynél többször ugyanarról :-P

mocc 2012.11.27. 09:26:21

Jaaaaj, Borstörő :( de tudod, hogy ez kezelhető, ugye? Ugye tudod? Láttad milyen eredménye lehet? Szóval megvan a baj oka, ki van mondva, le van írva, lehet kezelni! Erre fókuszálj!!!

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.11.27. 14:06:32

@mocc: Mindent tudok, csak türelmetlen vagyok már eléggé!

pity pang 2012.11.27. 19:38:28

Basszus, nem semmi, amit végigcsináltok! Majd amikor megvan a gyerek, bontok valami alkoholt az egészségetekre.

panna cotta 2012.11.27. 21:31:46

@pity pang: én is csatlakozom! rendezünk egy online koccintást, komolyan :-)

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.11.28. 08:29:05

:-D Lökött tyúkok vagytok :-D Én meg majd csak simán örülök, és valami teával koccintok veletek! :-D

borsolyka 2012.11.29. 13:48:54

Pitypang, kérdeztem egyet privátban, azt megkaptad?

pity pang 2012.11.30. 14:51:55

Öö, privátban hol pontosan?

borsolyka 2012.11.30. 21:44:48

hát, itt! van olyan, hogy üzenet küldés. nem tudom az emilcímed sem, elméletileg az oldal továbbítja :) /amivel regeltél ide :) /

pity pang 2012.11.30. 23:45:35

@borsolyka: Ja! Nem tudtam, hogy van ilyen funkció. Viszont nem kaptam meg, mert azt a freemail fiókot nem használom és így mindig törli a freemail az oda érkezőket. Küldd el pls ide: pitypang.bezzegkukac frímél

teheneszet 2012.12.03. 17:02:39

en meg mar most bontok valami alkoholt az egeszsegedre, szerintem mar most megerdemled :) (meg en is, bar te jobban :))

pity pang 2012.12.03. 22:25:17

@borsolyka: Oké, most átjött, válaszoltam is.
süti beállítások módosítása