success-secrets-1.jpgNe haragudjatok, hogy ilyen sokára írok újra, de igazság szerint kicsit belustiztam, voltam nyaralni, meg nem akartam megint rossz hírekkel jönni…. ami azt jelenti hogy jó híreim vannak!

Szóval ott maradt abba a történet, hogy a Speckó doki ragaszkodott az LBT vizsgálathoz, amiért jogosultsági alapon nekem nem kellett fizetni, és még jó hogy occccsón megúsztam, mert az eredmény szart sem ér. Sok krikszkraksz referencia tartomány nélkül… Ezek azt sem tudták mit vizsgálnak???????????

A lényeg, hogy közben a Speckódoki mondta, hogy legalább az OGYI engedélyt indítsuk el. Ez arra a szolgál, hogy kaphassam a gyógyszert (humanglobin) azaz az IVIG-et. Persze a kedves cukimuki tündibündi doktorbácsi kétszer azért jól megszívatott…  

Egy ilyen ügyintézés úgy történik, hogy a Speckódokit fel kell hívni reggel fél kilenckor, hogy lehet-e menni ügyintézni. Vagy igent mond, vagy nemet.

Az elsőnél azt mondta, hogy azonnal menjek, hát mondtam neki dolgozom, két nappal később tudok menni. Erre totál kiakadt, hogy nincs előjegyzés, hogy képzelem én ezt, és különbenis (még jó hogy én vagyok a beteg és tejelek). Mondtam neki, hogy nem időpontot kértem, csak tájékoztattam, hogy dolgozom és nem tudok menni. Ennyi. Aztán mondta hogy hívjam máskor és levágta a telefont.

A második alkalommal sorstársam mellettem ült, ő hívta először, neki mondta oké menjen (már ott ültünk amúgy az ajtaja előtt kis stréberek vagyunk na), egy perccel később hívtam én, engem már elhajtott mert egy nap csak két engedélyt csinál! Tudjátok, az Istenek hamar elfáradnak…

A harmadik alkalommal már negyed kilenckor felhívtam, és lőn igazság, végre igent mondott! De így is azért fél kettőig ott ültem az ajtaja előtt mire kegyeskedett velem foglalkozni. A végén mondtam neki, hogy elviszem az illetékes elvtársnőnek, erre ő vissza hogy azt nem lehet. Mondom neki, de hát a többiek elvihették, akkor én miért nem!?? Erre ő, mert különleges esetekben lehet ilyet. Na köszi, nem vagyok elég különleges??? Végül hagytam a fenébe, adja fel postán oszt nyaljon sót. Tegnap felhívtam az elvtársnőt, aki volt olyan kedves tájékoztatni, hogy az engedélyem postán van, és elküldte nekem elektronikusan is. Speckódoki ügyintézésből egyes, leülhet.

Szóval, összefoglalva, ha zebrásodom akkor már fizetősen beadathatjuk a cuccost, bár még mindig nem tudjuk hogy szükségem van rá… Ja, mert hogy a kevert limfocita vizsgálatról az a legújabb hogy ősszel lesz. Ha lesz.

A héten az IVIG finanszírozását is megpróbálom elintéztetni, azaz az oep engedélyt, csak ugye ehhez kéne a kevert limfocita vizsgálat is, hogy alátámasztott legyen az immunális eredetű habituális vetélés.

A további jó hír, hogy mivel elegem lett a Speckó hülyeségeiből, meg hogy egy vagyont hagyok ott nála, elmentem a saját mezei nőgyógyómhoz, akinek elvittem az összes leletemet, amit ő szépen végigbogarászott, és felírta nekem ingyen és bérmentve gyógyszereket, amit nemzés előtt kell szedni.

Innentől kezdve lehet szorítani. Nagyon bízom benne, hogy  a következő naplóbejegyzés úgy fog kezdődik majd hogy: Igen lányok, sikerült!

Borstörő

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr194674481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teheneszet 2012.07.24. 12:48:12

vegre jo hirek :) Bar ha jol ertem, ez azt jelenti, hogy zold utat kaptatok es a speckogyogyszer nagy valoszinuseggel segiteni fog de nem tuti? Es emellett meg a pajzsmirigyre is szedned kell? Hu, neked tenyleg izgulnod kell az elso 12 hetben :((( de majd mi szoritunk!

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.07.24. 13:32:18

@teheneszet: zöldutat adtunk magunknak ha egészen pontos akarok lenni.

Hát reméljük az ivig segíteni fog, ez úgy néz ki, hogy minimm két alkalommal ha már terhes vagyok be kell feküdni a születészetre és akkor egész nap jön a manna teljes felügyelet mellett.

Igen, a pm gyógyszert is szedni kell végig, sőt kötelező! Meg az IR-re is a gyógyszert, de azt valszeg a 12. héten abbahagyhatom.

macskavati 2012.07.24. 20:48:20

Szorításban nem lesz hiány :)
süti beállítások módosítása