No, ott maradt abban a történet, hogy néhány extra vizsgálat még hiányzik. Ebből az egyik volt a nyaki biopszia a pajzsmirigyemben talált 11 milis göböcske miatt. Jelentem túléltem. Bátor nagylány voltam, nem sírtam, nem toporzékoltam! Amennyire fostam az egésztől annyira röhögtem utána, hogy ennyi?? Ultrahanggal vezérelt nyakonszúrás egy állati vékony tűvel. Igazából nem is éreztem belőle többet, mint akár egy vérvételnél. Közben persze megint megcsodáltam az uh-n, hogy mennyire kaotikusan működöm. A vizsgálatot végző két orvos ott örömködött, hogy nem látnak sűrűn ilyen autoimmun működést, mint amilyet a jobb lebenyem produkál. Én mindig tudtam, hogy különleges vagyok, nem értem, hogy minek ezeknek ehhez ultrahang!?? :-DD

A lényeg, hogy negatív a biopszia eredménye. Ennyi. Megkaptam az endokrinológustól a szakvéleményt az összes kiderült betegségemmel: Hasimoto+IR. Öröm, boldogság.
Voltam még immunológusnál is, mivel az immunpanelben az egyik érték nem fért bele a normál tartományba. Ugye erről írtam legutóbb, hogy szeptemberre akartak időpontot adni, és én meg írtam egy e-mail-t a nőcinek, amire egy egész hétig nem válaszolt. Majd utána visszaírta, hogy akkor keressem a tanítványát. No, hát a tanítvány volt eddigi orvoshozjárós pályafutásom legpozitívabb élménye. Nyilván benne volt az is, hogy nem rég kezdett praktizálni a csaj, hihetetlen alapos, normális volt. Mindenről kikérdezett, minden leletemet alaposan átnézte, minden kérdésemre normálisan, az én csökött agyamnak megfelelő választ adott. Elküldött még néhány vizsgálat ismétlésére, amit – most figyeljetek – azonnal megcsináltak!! Rögtön vérvétel! Tegye fel a kezét aki látott mostanában ilyet?? :-DD Eredmény is megvan: megmaradok! :-D Semmi extra nem jött ki, csak amit már eddig is tudtunk. Mivel szokott a kezem kékülni és nemcsak a hidegtől, ezért elküldött kapillármikroszkópiára. Hát azt nem tudom, hogy eszik vagy isszak, de majd beszámolok róla.
Tegnap, a csillagok állásának, a teliholdnak, a netes közösség elképesztő segítőkészségének, kedves barátnőm szemfülességének köszönhetően, tudtam tenni egy viszonylag gyors (laza két óra, szinte semmi) látogatást a Speckódokinál.
Átnézte az anyagomat, és végül kiállította az I. adatlapot, amivel majd mehetek tovább az alloimmun kivizsgálásra, ami reményeim szerint már az utolsó kör.
Ja, annyi bibi van, hogy nem pecsételte le… merthogy még kell egy ciklusmonitor, mert az előző kettő elég ellentmondásos, továbbá néhány vizsgálat ismétlése. Akár el is keseredhetnék, de én állat vagyok, és úgy örülök, mintha a lottó ötöst nyertük volna meg! Ugyanis tudom, hogy már tényleg pár hét és célegyenesbe leszünk!
És még az is kiderült tegnap, hogy trombocita kezelés nem lesz, mivel autoimmun beteg vagyok, és azoknak nagyon nem ajánlott, viszont IVIG-et kaphatok, ha egyáltalán szükség van rá…
Remélem az őrangyalom most sürgős audenciát kért a jóIstentől, mert nagyon kéne most egy kis égi támogatás!
Borstörő

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr414299539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mocc 2012.03.09. 12:18:50

Célegyenes ez már! Az eddigiekhez képest mindenképpen, lesz idén még zebrásodás!

R2D2 & C3PO 2012.03.09. 13:48:38

Nekem is volt már azonnali vérvételem.
72-es hgb-vel. ;-DDD (A normál tartomány 120-nál kezdődik. Mértékegységet nem tudok fejből. :-P)

Azóta is visszasírom a beles vérszívó nőciket. :-((( Profin csinálják, náluk valóban nem is éreztem, hogy megszúrtak. És jó a humoruk, plusz kedvesek... Mondjuk kényeskedő (és persze vékony erű) vén luvnyákon edződtek, az is igaz. ;-DDD
Bezzeg a nőgyógyászatokon! Igazi parasztok, és eddig még egyiknek sem sikerült jól megszúrnia...
Kár, hogy nem lehet megválasztani a vérvételek helyét...

R2D2 & C3PO 2012.03.09. 13:51:53

Hajrá! Hajrá!

:-D ;-D

devi1 2012.03.09. 14:46:01

Hú, ezt még olvasni is őrület, nagy vagy Borstörő, remélem, most már nincs sok hátra a végső győzelemig. Csak azt tudnám, melyik kis lélek várat ennyit titeket, biztos egy fifikás kis csóka, na de legalább egy leendő Nobel-díjas, hogy így megdolgoztat téged testileg-lelkileg :). Sok erőt, kitartást kívánok.

borsolyka 2012.03.09. 14:52:42

@devi1: Lolának fogják hívni :)

devi1 2012.03.09. 15:14:04

@borsolyka: Akkor helyesbítek: fifikás kiscsaj ;). De a többit fenntartom :).

| ági | 2012.03.09. 17:21:17

te jó ég...
ez már egy olyan sztori, amiért tuti fiztnének tudományos ujságok is.
képzelheted, nekem milyen csökkent agyam van :D
viszont te tökjól megírod mindig ezeket a posztokat!
na akkor hajrá Lola, vagy Lali, mindegy, drukkolunk mint mindig!
pussz

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.03.09. 23:02:43

@-sophie-: Lali?? Kupán váglak :-DDD Isten ments! :-D
Köszi csajok, igyekszünk, igyekszünk. Bulldog üzemmód ismét bekapcs.

Igen, ha csaj Lola lesz nagyon idióta a vezetéknevünkkel, de nekünk kis dinka csaj kell, ahhoz, meg dinka név illik :-DDD
süti beállítások módosítása