29. hét

Úgy irigyeltem Carrie Bradshawt a Szex és New Yorkban, amikor az ablak előtt ülve mindenféle világmegváltó gondolatokat fogalmazott meg és írt… Amikor nem tudott miről írni, akkor is kitalált valami érdekeset és vicceset.

Én itt ülök a monitor előtt és azon agyalok, hogy mijafenéről írjak? Terhességről kellene, meg hogy hogy vagyok, de mit írjak, ha minden a tankönyv szerint megy és nem történik velem semmise.

Komolyan nem csinálok semmi mást, csak bemegyek dolgozni, irányítom a cégem, segítek a kollégáknak. Aztán hazajövök, összebújok Férjjel és alszunk. Vagyis aludnék, ha nem ébrednék fel minden áldott hajnalban fél 5 körül. Kimegyek pipikélni, mert a gyerek addigra már összenyomta a hólyagom, majd a pipike után felébred a ded és elkezd ezerrel mocorogni, majd én elkezdek agyalni, mindenféle roppant fontos dolgon: meló, mit kell venni a piacon, mit felejtettem el elintézni, stb… Semmi szüléssel kapcsolatos rémálom, semmi gyerekkel kapcsolatos gondolat… Messzinek érzem még a szülést, pedig beléptem a 3. trimeszterbe. A fészekrakó ösztön se akar jönni, fut a ház, a gyerekszoba sehol, vagyis még soha nem látott kupi van a szobában, minden gyerekcucc behányva a szoba közepére. Lassan be se tudunk menni.

És a karácsonyról ne is beszéljünk! Mint minden évben, most is megfogadtam, hogy már november közepére mindent beszerzek, megveszek, hogy ne a legnagyobb tömegben kelljen ajándékokat vásárolni. Ehelyett még mindig nem tudom, hogy mit veszek a szüleimnek és a barátaimnak. Céltalanul bolyongok a plázában és próbálom meggyőzni magam, hogy Anyukám mennyire örülne ennek vagy annak…

Minden áldott reggel ráállok a mérlegre, ha többet mutat, akkor elkomorulok, ha kevesebbet, akkor bosszankodok. Semmise jó. 5 kilót híztam, beléptem a 3. trimeszterbe, hátulról még mindig nem látszik, hogy pohos vagyok, csak a kacska járásomról lehet sejteni, hogy vagy besz**rtam vagy terhes vagyok :-D Férj szerint úgy nézek ki, mint a kishercegben a kígyó, vagy, mint Döbrögi. A melleim brutál nagyok lettek, el se tudom képzelni, hogy hova lehet ezt még fokozni?

Férj irtó sokat dolgozik, és valahogy úgy érzem, hogy nem pörög annyira ezen a gyerek témán. Persze, minden este bekeni a pocakom, ha kérem, és persze beszél is a bébihez pár szót, de valahogy nem tud azonosulni azzal, hogy nagy monológokat mondjon hosszú perceken át a hasamhoz. Nem is értem, hogy miért nem?! :-D Nekem se könnyű, igazándiból csak akkor beszélek hozzá, ha mocorog és szétrúgja valamimet… Lehet túlságosan földhöz ragadtak vagyunk, de nem érzem magamhoz közelinek, hogy egy testrészemmel kommunikáljak.  

Járok Sanyibácsi szülésfelkészítő csoport-relaxációjára, de úgy érzem, hogy semennyire nem készültem fel a szülésre. Relaxálunk, figyelnem kéne a belsőmre, de amint becsukom a szemem, arra gondolok, hogy mennyire nyomja a fenekem a szék. Aztán erről eszembe jut, hogy nagyobb lett a seggem… És hogy szoknyában talán nem látszik… És ma a bézsszínű szoknyába jöttem, holnap találkozom barátnőmmel, ahova a fekete szoknyát fogom felvenni… És aztán lekeverek magamnak egy virtuális pofont, hogy relaxáljak már és figyeljek a belső hangomra és Pötyeszkére!!! Ez megy is ismét kb. 2 percig, aztán megint elkalandoznak a gondolataim :-D Ezért nem szeretem a jógát se, Én ennél sokkal-sokkal pörgősebb vagyok :-D Így csak bízni tudok abban, hogy amikor itt lesz az ideje, akkor tudok majd befele fordulni és figyelni a belsőmre és testem is tudni fog irányítani.

Tegnapelőtt voltunk Bécsben kirándulni, ami úgy hiányzott, mint púpos gyereknek a hátba rúgás. Nem való már városnézegetős kirándulás a 3. trimeszteres kismamának. Az odafele úton befészkelte magát Pötyeszke a bordám alá és gyakorlatilag alig kaptam levegőt, sehogyse volt jó ülni, ha megálltunk és kiszálltam, az se volt jó. Végre megérkeztünk, nyakunkba vettük a várost, de kb. 200 méter után már lihegtem és majd’ bepisiltem. Irány egy Sztárbáksz, pihenés, pipike, víz. Az üzletekben magamnak semmit nem néztem, hisz terhesruhát már nem veszek, így maradt a gyermeknek vásárlás, irtó helyes cuccokat vettünk.

Majd elmentünk ebédelni, ahol betoltam 3 hatalmas szelet rántott borjúmájat krumplisalátával (az étvágyammal nincs gond :-D, ezek után pedig laposakat pislogtam és majdnem elaludtam. Kicsi séta ismét, a gyerek beletaposott a húgyhólyagomba, amitől rögtön pipilni kellett ismét. Újabb sztárbáksz, pár csepp, aztán séta tovább. A nap végére már konkrétan vonszoltam magam, a lajhár hozzám képest idegbeteg futóbolond, 100 métert kb. 20 perc alatt tudtam megtenni. Aztán hazafele ismét 3 óra üldögélés. Amint hazaértünk, lezuhanyoztam és elaludtam.

És arról nem is írtam még, hogy egyik napról a másikra elkezdett fájni a hátam. A fájni szó kicsit visszafogott, ahhoz képest, hogy úgy érzem, hogy beszakad a hátam és én ezt nem bírom. Fekszem a földön, hátha a kemény jót tesz, próbálja Férj nyomogatni, de semmise használ. Lassan nem jó se ülni, se feküdni, se állni, se menni, semmise. Ez lenne a 3. trimeszter? Lassan tényleg terhességnek érzem az állapotom :-D

Ahogy a jelen állást nézem, ismét hetente fogok jelentkezni, mert végre (?) történik velem  valami és lesz miről írni és nyígni. A következő posztig kívánok Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt és soksok ajándékot, a nemterhes banyáimnak triplacsíkos tesztet! :-D Merrikriszmász!

királylány

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr333485258

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jézuska és Télapó 2011.12.23. 16:43:19

... igaz történet nyomán ... írta: Gáspári Marianna  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R2D2 & C3PO 2011.12.22. 09:35:01

Amúgy nem fura, hogy minden szart gyártanak a terheseknek, csak éppenséggel cipőt nem? (A taki néni kismama cipő szerintem egy vicc, bár a gerincbántalmas nagymamám esküszik rá...)

Ég és föld a gyaloglásra tervezett bakancsomban és a sima csizmámban mászkálni. Előbbiben legfeljebb fizikailag fáradok el, a másikban 2-3 óra után rögtön fáj a derekam, a vállam, a mindenem. Pedig még csak terhes sem vagyok...

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2011.12.22. 09:51:31

@R2D2 & C3PO: Artukám, majd leszel Aranyom :-D

kalifa 2011.12.22. 17:58:25

max. tépőzáras csuka jöhet szóba, na nem terheseknek való, hanem mondjuk a gyerekosztályról...

R2D2 & C3PO 2011.12.22. 23:23:17

@Borstörő:
Remélem, neked lesz igazad! ;-D

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.01.02. 13:34:35

@R2D2 & C3PO: Mééééé már megint? :-DDD Csak nem?

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.01.02. 14:30:27

@R2D2 & C3PO: Artu nem tudok a blogodra kommentelni, de ÓRIÁSI GRATULA!!!
Az egész babagyár üdvözletét küldi, és nagyon szurkolunk!!!

borsolyka 2012.01.02. 14:33:57

Basszus Artu, konkrétan könnybe lábadt a szeme az örömtől!
Gratulálok!
Már vagy 2 éve folyamatosan szorítok neked!!! :)
hurrráááááá

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.01.02. 15:06:24

@R2D2 & C3PO: Artu, nagyon erősek a csíkjaid, hányadik napon teszteltél?

borsolyka 2012.01.02. 15:08:30

jaja! részleteket akarunk! :)

kalifa 2012.01.02. 15:18:53

@R2D2 & C3PO: gratulálok!

| ági | 2012.01.02. 16:12:52

sziasztok,
olvaslak titeket egy ideje, már nem is tudom kinek a blogjáról találtam ide.
nem mertem írni eddig, elég privátnak tűnt a buli :D
aztán látom a 2 outsider (tehenészet, macskavati) is tevékenykedik itt. mi vagyunk a minden blogot kukkolók :)
szóval R2, bakker, nagy gratula!

sajnálom hogy nem hallok többet rólatok. hiányoznak a borsoly viczes-hasznos kommentjei, meg örömkönny, együtt voltunk terhesek...
drukk a kismamáknak, meg a leendőknek is!

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.01.02. 16:22:24

@-sophie-: egyáltalán nem privát a buli! nyugodtan gyertek dumálni ide bármikor, mindig örülünk a régieknek, és persze itt is ugyanaz a téma :-DDD

Ha gondoljátok nyitok egy csak beszélgetős topicot :-D

DE!!! ELŐSZÖR IS ÍRJA MÁR MEG ARTU HOGY HÁNYDIK NAPON TESZTELT! :-DDDD

R2D2 & C3PO 2012.01.02. 17:34:44

32
vagy nem tudom, lehetne 60 is, mert az előző mensim után olyan erős terhes tüneteim voltak, hogy a 9. napon csináltam egy tesztet, ami eléggé halovány csíkoska lett 10 órával később (ha-ha-ha, kikukáztam, persze...), de a 10. napon egy másik féle teszttel meg negatív volt... Viszont szerintem a ciklus második felében fogant, ha mégiscsak az első volt jó, nem a második teszt, mert a közepén mindenhez volt kedvünk, csak a szexhez nem... Majd két hét múlva a nőgyógyász kitalálja az UH után.

Naná, hogy szilveszter előtt nem teszteltem. ;-DDD
Kicsit lejöttem a szerről. Igazából decemberben is a méhen kívüli miatti félelmemben csináltam meg a tesztet.

R2D2 & C3PO 2012.01.02. 17:40:44

Az első teszt: 1.bp.blogspot.com/--Ag5mJwkhY0/TuK3NHVWkUI/AAAAAAAADRo/PEN8QMbsDps/s400/20111209_eredeti.jpg

Ezen alig látszik, de PSP-vel kicsit átalakítva jobban látszik: 2.bp.blogspot.com/-SIVuCFGL78k/TuK3L7AyRbI/AAAAAAAADRg/-JpiALivJEE/s400/20111209_sz%25C5%25B1r%25C5%2591-kr%25C3%25B3m.jpg

Csak ugye másnap, nem is: két nap múlva egy ugyanolyan erős teszt meg negatív lett reggel. Ez meg délutáni volt. Meg persze 2-3 perc után kidobtam, de mégse hagyott nyugodni végül...

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.01.02. 17:51:23

@R2D2 & C3PO: hahahahaha :-DD ilyet már láttunk, sőt ilyen erős tesztcsíkokat is :-D sőt, nem is olyan régen, de nem árulom el ki a szerencsés nyertes! Nemsoká lesz naplója, és megtudjátok!

Szóval Artu, terhes vagy mint állat!!! :-DDD A lányok mindannyian gratulálnak és nagyon szorítanak Neked! Sok mindenkinek erőt adtál most, ugye tudod?

Komolyan, ez most akkora hír, hogy még napokig rajtad fogok örömködni!

R2D2 & C3PO 2012.01.02. 18:08:27

@Borstörő:
Tuti tippem a kínai instant leves. ;-DDD
(Komolyan meg a türelem.)

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.01.02. 18:18:37

@R2D2 & C3PO: kínai? fene az ízlésedet :-DDDDDD

borsolyka 2012.01.02. 18:49:12

miért? terhesen én is mindig kínait toltam! a terhesgondozás után rögtön a kórház mellett lévő kínaiba tántorodtam!

panna cotta 2012.01.03. 19:00:17

Ezek szerint rossz helyre kommenteltem. R2 GRATULA!

teheneszet 2012.01.03. 22:09:10

en is, r2, ez szuper, ennyi varakozas utan!
mikor tudjuk meg ki az uj csikos? :)

gabby08 2012.01.04. 11:55:17

Én is gratulálok!!! :)

(Alapból a BA-t zugolvasom, de itt is szoktam olvasgatni, mióta Minta meghívott a naplóját olvasni!)
süti beállítások módosítása