Mennyi különféle kisgyermek van a világon. Mindegyik egyedi, ismételhetetlen, és utánozhatatlan. Megosztom hát veletek barátnőim kisbabáinak születéseit, illetve a gyerekek tulajdonságait, szokásait és növekedéseit.

 
Janka, (2004.12.30.)
Nagyon vártuk születését, édesanyjával rengeteg időt töltöttem el, miközben terhes volt vele. Óriás pocakkal is dolgozott fodrászként. Szülése napján reggel együtt buszoztunk a városba, vérvételre kellett mennie. Megbeszéltük, hogy este hajat vág nálam, ha hazaértem a munkából. Én csak vártam, vártam és vártam. Eszembe nem jutott, hogy a kis Janka megszületett. 10. telefoncsörgésemet a nagymama vette fel, akkor tudtam meg a hírt. A kislány nagyon kis törékenynek született, nagy zöld szemeivel elkápráztatta apukáját. Nyugodt baba volt, mindig csöndben kellett lenni mellette, ha aludt. Amikor már nagyobbacska lett, mániája volt papír zsebkendővel takarítgatni a lakásban. Divat guru vált belőle, minden ruhája rózsaszínűben pompázott. Bármikor, ha meglátogattam őket, balettcipőben és kis szoknyában ugrabugrált körülöttem, copfos hajával, tele csatokkal. Rá 4,5 évre megszületett kishúga, Dalma.
 
Dalma (2008.07.10)
Ő egy kis pufók volt baba korában, ugyanolyan nagy szemekkel, mint a nővére. Mellette nem kellett csöndesnek lenni, nem zavarták a zajok. Különösen azért, mert nővére csiripelését és ugrabugrálását figyelte, ami őt nagyon elszórakoztatta. Ahogyan cseperedett, egyre akaratosabb és hisztisebb lett. Sokszor nagyon szeretnivaló, kis bújós manó. Úgy barátkozott velem, hogy mindig egyre közelebb ült mellém a kanapén, és közben huncutul vigyorgott.
Nagyon vicces volt, amikor azt mondta a köldökére, hogy lukas a hasa :D
Evés közben szeretett mindent összekenni, amit csak lehet. Az etetőszék tálkájában pedig térdepelve nyújtózkodott az asztal felé. Egyszer egy játszótéren vigyáztam rá, és nem volt könnyű dolgom. Csak egy pillanatra fújtam ki az orromat, máris bekapott egy krétát, amitől kék lett a szája. Ezek után le sem vettem róla a szememet. Tavaly a lányokhoz érkezett egy kis kutya is, akivel minden nap futkároznak, játszadoznak. Dalma természetesen eteti az állatot a saját kis csemegés táljából. Én sem úsztam meg a dolgot. Tv nézés közben csokis golyókat tömött a számban, majd azt vettem észre, hogy igen nyálas jutott nekem. Hát nem lenyalta előtte róla a csokit!? J
 
Kisó (2007.12.27)
Születésekor kevés haja volt a picúrnak. Aprócska termetű, viszont nagyon értelmes és okos kislány. Tekintetében már látszódott a válasz, amikor még beszélni sem tudott. Egyenes szálú hajacskája divatosra van levágva. Nagyon gyönyörű világoskék szemecskéi vannak. Olyannyira cserfes, hogy szüleinek vissza-visszaszólogat. Már néha nevetünk rajta, annyira vicceseket mond. Tornász mutatványaival pedig elkápráztatja a vendégeket. Ha anyukájával telefonon beszélek, mindig megkérdezi, hogy kivel beszélsz anya? Majd hallom kiabálását: Enciiiiiiii! Idén születik meg testvérkéje Zolna, akit már nagyon vár. Pocakon keresztül is társalog vele.  
 
 
 

Kira (2009.09.19.)
Pontosan érkezett szülei örömére. Hosszú fekete hajkoronájával lepte meg Őket. Amikor meglátogattam a kórházban, annyira szép kis piros pozsgás volt az arcocskája, mint egy szép alma. Nagy szerencséjére olyan gyönyörű kék szeme lett később, mint az anyukájának. Haja még mindig olyan sok, mint születésekor. Imádja a pocakját. Szandáljában egész nap a parkettán szaladgál, nem kímélve ezzel a szomszédokat. Szeret játszani lent a természetben, a füvet tépkedni, bogarakat keresgélni. Nagyon ügyesen pakolja a kockákat, és természetesen rámolgat is, közben meg halandzsál.
 
 
Lilienn (2010.02.17.)
Anyukája aggódva várta a kislányt, mivel nem akart időben kibújni. Óriás babaként született, hosszú körmökkel lepett meg minket. Anyukája kiköpött mása. Ugyanúgy húzza fel orrocskáját, a homlokán pedig a kis forgócskája pont azon az oldalon tekereg. Még mindig nagyon rövid a haja, de bizonyára neki is hamarosan barna, sűrű és egészséges haja lesz, mint a szüleinek. Lilikének még egy tulajdonsága van, amire nagyon hasonlít a mamájára, mégpedig a hangoskodás. Rengeteget gagyarászik, nevetgél, kacag és sikítozik. Most éppen a járást gyakorolja, nagyon szépen megy, aztán hopp leül a popsira. Egy névnap alkalmával anyukája muffin-t sütött nekünk, amit a kislány is imád. Morzsolgatja, harapdálja, nézegeti, közben meg a számba töm egy darabot. Nyilván azért, hogy fogjam már be… vagy azért mert annyira kedves, megkínál a sütijéből.
 
Uriel (2010.02.10.)
Mamájával együtt dolgoztam, és nagyon vártuk a kissrác születését. Másnap meglátogattam a kórházban, nagyon szép volt a bőre, nem látszódott rajta hogy újszülött. A növekedését az interneten képekben követtem. Mára már egy igazi kis férfit ismertem meg benne. Szőke göndör fürtjei rakoncátlanul mozognak fejecskéje körül. Kék szeme, és kis fogacskája mely között lyuk található nagyon megragadott engem. Ő is a járást gyakorolja, de még lustácska kicsit. Feláll a vagány farmernadrágjában, elindul 3 lépést, majd leteszi fiús kis mancsát, és mászik tovább. Pár méter után újra próbálkozik. Imád enni, és még a cicit sem utasítja el.
 
  
Eni

 

Ui: Köszönjük az anyukáknak a csodálatos fotókat, és ezúton gratulálunk a gyerekekhez!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr842796841

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kutas József - A FEHÉR TEA CSÖNDJE 2011.04.04. 19:18:55

A farsang negyedikes kislányom általános iskolájában is nagyszabású esemény volt – ezt, úgy látszik, nem kezdi ki az idő, a kormányzati politika, még a gazdasági válság sem. Hogy miért szeretnek a gyerekek jelmezbe bújni és valami másnak mutatkoz...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása