kovaszos uborka.jpgHívjatok Ödipusznak!
Jelentem, dagadok. De nem csak a lábam. Reggel ünnepélyesen eltávolítottam az egy darab gyűrűt az ujjamról, amit hordok. Ezt a meleg rovására írom. És mérges is vagyok rá.
Délután alig akaródzik hazamenni, mert a légkondi lelkesen fúj az irodában. És mennyivel jobb a 26 fokban hűsölni, mint otthon, mikor 10 perccel a zuhanyozás után az ember megint iszamósan hiperventilál.Újgyerekről egyébként nem sokat tudok mesélni, ami újdonság. Előírás szerint funkcionál. Jó arc, a családom tagjait rúgásokkal jutalmazza, ha kíváncsiak rá. És szereti a csobogó vizet. Ahogy mosogatok, vagy eresztem a kádba a fürdővizet, beindul. Nem tudom, hogy helyezkedhetnek el a belsőségeim, de az előző összes gyerekemnél eléggé gyakran kellett meglátogatnom a mellékhelyiséget. Ő viszont valahol fent állomásozhat. Ennek köszönhetően egész éjjel tudok aludni anélkül, hogy ki kéne rohangálnom - ami jó. Viszont, már most, így a 23. héten is gondjaim vannak a levegővétellel.. Szép kilátások, mondhatom...
Ennyit tudok róla elmondani.

A héten voltunk füzeteket és egyéb iskolai kellékeket vásárolni. Nem kevés pénzt hagytunk ott. És milyen jól égnek ezek a teleírt füzetek jövőre a kályhában! Emberel mentem, és elfogott valami beteges vágy, hogy magassarkút húzzak. Szorongatom végig a kezét - eltaknyolni csak nem fogok. 2 órát sétáltunk a bevásárló központban, mire minden összevásároltunk. Lábam is jól elfáradt, de olyan jó érzés volt nőszerűnek lenni megint :) /akkor még nem dagadtam ám/ Tegnap meg beugrottam egy boltba, mert kezdik a nyári ruhákat akciósan kiszórni. Gondoltam, hátha találok valamit, ami még jó rám. Szeretem a most divatos- felül gumis, alul bővülős- ruhákat. kis is választottam kettőt, nagyon szép színekben. Filóztam, felpróbáljam-e. Szerencsére, végül meggyőztem magam, hogy nem árt, ha megnézem, milyen... Jelentem: Az eredmény katasztrofális!  Malacka, lepelben... Akasztottam is vissza őket az állványra!

Új mániám is lett, ebben a melegben. Tavaly kaptunk 2 kg kovászolni való uborkát. A neten kerestem receptet hozzá. Három nap múlva megkóstoltunk, valami fenomenális lett az eredmény. Ezen felbuzdulva idén vettünk egy üvegre való uborkát. Ezt sem tudtam elrontani - jó a recept!!! - és már mikor raktam át kisebb üvegekbe, akkor elkopott a fele. A maradék két napot bírt ki. De csak azért mert visszafogtam magam.
Most megint ott áll a pulton - ezúttal 2 db 5 literes üvegben - a következő dózis. Ha jól számoltam, délután már ehető is lesz :) Ha még a fagyizóban dolgoznék, akkor tuti, kovászosuborkás fagyival is bepróbálkoznék! Anno csináltam paradicsomost és citromossöröset is. :) A söröset vitték is, mint a cukrot! És ez még a naaagy gyümölcsös sördivat előtti időkben volt ám. :)
A héten más semmi nem történt.

Bőszen lesem az időjárás jelentést. Tegnap még 29 fokot mondtak hétvégére. Ez mára már 31 fok lett.
Lesz még valaha 25 fok?

Borsolyka

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr165459231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R2D2 & C3PO 2013.08.17. 20:11:04

he-he-he

a férjem elbénázta a jegygyűrűt (a belső átmérője a mintagyűrű külső átmérője...)
na, erre mindenki közölte, hogy "úgyis, beledagad, mire kell". hát, egyre vékonyabb...

mondjuk, tökmindegy, mert se így, se úgy nem hordom. de akkor is. ;-DDD
süti beállítások módosítása