csibes.JPGA következő hetekben – talán a régiek emlékeznek – Békapofa második gyermekének születése utáni napokat olvashatjuk. Ő nem kifejezetten ide szánta a sorokat, de annyira megtetszett kendőzetlen stílusa, hogy úgy gondolom, másnak is szerez sírva-röhögős pillanatokat. Íme:

 

2012. szeptember 25.

Letettem Timit aludni, ettem és most lefekszem; fájás fasorba sincs. Reggel majd jelentkezem. Jó éjszakát:)

2012. szeptember 26.

Na itten vagyok! Minden oké, semmi nem készül kifelé :) Ákosbaba kirúgja a köldökömet, de ez nem szokatlan nála.

2012. október 1.

Na halihó,megjöttem!:) Most van még egy kis időm etetésig úgyhogy beszámolok. Ákos nagyon gyorsan jött, az első fájástól számítva négy óra alatt megvolt, nem volt semmilyen oxitocin, branül, antibi. Gátmetszés igen, aranyér szintén, de mindkettő szépen gyógyul. Mellyem óóóóóóóóriási és fáj, a mirigyeim lázonganak, de szerencsére Ákos kisegít, meg megy a masszás utána kis borogatás, szal semmi dráma. Hasam szépen húzódik, nem csíkos ennek is örülünk!:)
Ákos EDDIG nagyon jó baba, eszik, alszik, néha nézeget. Eddigi négy nap alatt este 11-től hajnal félnégy-négyig aludt egy nyikk nélkül, szellentést, fosást, EDDIG könnyen veszi. Szépen gyarapszik, már rászedett az eredeti súlyára, szóval minden szép és jó. A szemében van egy kis bevérzés, mert születés közben kinyitotta szemét és erőlködött is, de ez pár hét alatt felszívódik. Ennyi:)

2012. október 3. délelőtt

Nos, a tegnapi napon Ákosbébi mindent megcáfolt, amit addig leírtam:))) Egész álló nap bömbölt, tekergett, kétóránként szopni akart (mondjuk pótolt éjszakáról, szóval ez oké), púzott, fosott, böfögött. Este 11-kor már hulla voltam. Aztán levettem róla a rugit, csak egy bodyban betakartam, magam mellé vettem és fél hatkor keltettem! Mert fájt a mellem, szal végül is jól jöttem ki belőle. Lehet melege volt, plusz a hasa is fájt, nem tom.
Ja és stridorja van emiatt furcsa hörgő, sípoló hangot ad ki.

2012. október 3. délután

Napi faszkivan: Embernek dolgoznia KELL vasárnap is! Szóval holnap hivatalosan is befejeztem a gyermekágyat. Na most felhúztam magam.

Napi JF: levertem a mirigyek lázadását:)))))) Már majdnem puha a mellem.

Egyenleg: majdnem minden jó! Hajrá optimizmus!

2012. október 5.

Tegnap elővett a bébiblúz kicsit, a faszkivolt, hogy ember nem lesz a hétvégén csak nem tudtam bőgni, mert Timi előtt nem akartam pedig jól esett volna. Most csak Ákossal vagyok, de most nincs rajtam, hiába a hangulatot nem lehet időzíteni.:) Hétvégére anyós hoz kaját ez JF! Más segítség nem is kell. Ha Ákos befejezte a kaját, akkor indulás a patikába (alkohol, szemcsepp miegymás) első túra az Újgyerekkel!

2012. október 7.

Nos tegnap egyedül:
- délelőtt jó hosszú séta babakocsóval, Ákos aludt Timi tolta élvezte jót játszott
- tudtunk rendesen ebédelni, pisilni tehát Ákos hagyott élni minket :)
- a délután volt katasztrófa, Timi behányt a mellem közé (tényleg), amíg kivakartam magunkat a hányásból Ákos kisírta a lelkét: (valszeg a Nittifor tett be Timinek ki is mostam a hajából)
- végül is este kilencre elcsendesedtek mindketten, Timi sem volt többet rosszul csak fájt a feje, kapott Nurofent
- Ákos háromkor kelt enni először, majd hétkor, szal nagyon ügyes! :)

Békapofa

Szerkesztő megjegyzése: JF = jézusfény

Jelentése: király, zsír, állat, bika, fantasztikus. A 21. században egy Banyák nevezetű csoportban bukkant fel először a kifejezés. Bizonyos Mókus volt az aki először használta. Az azóta eltelt évtizedekben régi dicsfényéből mit sem vesztett, a nyelvben mindennapos használatra tett szert.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr434895473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása