Jaj! Már elegem van, de tényleg. Az milyen már, hogy a vérvételes nőci, aki naponta többszáz ember vérét szívja, már előre köszön, és érdeklődik az eddigi eredményeimről?? :-D Kemény, nem? Jó, jó, tudom, hogy magával ragadó személyiség vagyok, de ennyire? :-DD

Szóval ott hagytam abba, hogy helicobaktervírus irtás van. Aztán jött a hétvége, rá voltam készülve, hogy majd hétfőn szépen megkezdem az egyhetes antibotikum-kúrát. És akkor – hogy hatásos legyek – az élet, vagyis inkább egy cuki fosós-hányós vírus közbe szólt. Már épp ideje volt, mert nincs még elég bajom, még egy kis nyalánkság is kellett desszertnek. Mert nekem semmi sem elég.
A Zuram hétvégén indított. Láz, hidegrázás, hagyjálbékénrosszulvagyok, minden volt. Hétfőn még elmentünk kromoszómás vérvételre. Azt tudni kell, hogy az én életem párjának erős tűfóbiája van. Ő, aki a sárkánnyal is megvív, hogy védje szerelmét, egy ici-pici tűtől ájulásig izgulja magát. No, de ezen is átestünk. Estére már én is éreztem, hogy valami nagyon nem kóser úgy gyomortájékon. Vártam egész éjszaka az áldást, de se elöl, se hátul nem jött. Én marha – mert pályázok ám a sztahanovista élmunkás címre – még bementem dolgozni. Aztán mikor már másodjára imádkoztam a nagy fehér porcelán Istenhez, hívtam egy takkert, és hazaöklendeztem magam. Este elcsattogtunk a házimókushoz, aki szigorú diétára és minimum kétnapos karanténra fogott bennünket. De jó lett volna, ha mindezt egy kimondhatatlan nevű egzotikus szigeten töltjük!! Ááááá maradt az édes kettes, de csak itthon. A diétának köszönhetően pár nap múlva már vállalható állapotban voltunk.
És akkor elérkeztünk ehhez a héthez. Bár még csak kedd van, már két uh-n túl vagyok. Hétfőn ciklus-monitor, ma reggel pedig pajzsmirigy ultrahang. Igen, mielőtt még bárki megkérdezné, megint sikerült valami nemszeretem dolgot találni. Illetve nem is találni, mert az ott volt, csak nőtt. Magyarán: a pajzsmirigyem – a 2008-as állapothoz képest – némileg kisebb lett. Ugye az autoimmunitás azt jelenti, hogy a szervezetem ellene fordult, és éppen felzabálja, namármost ez most látható bizonyítást nyert. És akkor a slusszpoén, hogy a cuki kis 9 millis gömbömből 4 év alatt lett 11 mm-s. Igen, két milit nőtt. Ennyi. Ítélet: ezt bizony meg kell szúrni. Na köszi… nyakon?? Hát nyakon. Három azaz 3 darab sejtet fognak ebből kis izéből leszívni, és szépen megvizsgálják, hogy milyen indulatai vannak. Valszeg jóindulatú, de biztos ami hótziher alapon csináljuk.
Felhívtam a Speckó doki által ajánlott endokrinológust, hogy most akkor ez az állapot, ki ad nekem és hova beutalót a szurkálásra? Aszongya, menjek el a magánrendelésére és majd ő ad beutalót… Erre kicsit élesebben visszakérdeztem, hogy ezééééért????? Gyorsan kapcsolt, mert egyből felajánlotta, hogy akkor kérjek a házimókustól beutalót személy szerint hozzá, aztán hívjam fel, és akkor az állami intézményben el tudjuk gyorsba intézni a szurkálást. Hát még jó (itt egy csúnya káromkodás van), azért ne húzzon már le! Szóval elég sok mindent megengednek ezek a kis orvosocskák maguknak, de nem kivédhetetlenek!

Nade, hogy eredményekről is meséljek, igazából minden negatív egy-két kivételtől eltekintve. A trombofíliás vizsgálaton az derült ki, hogy valami alél vagy mi a szösz nem éppen százas, de az enzim ettől függetlenül normálisan müxik. Na, ebből annyit vágtam le a gugli barátommal, hogy majd sok folsavat kell szedni, oszt jónapot.
A másik érdekesség a rubeola védettségi vizsgálat, amiből meg az sült ki, hogy bár védett vagyok, de nem olyan régen lezajlott egy fertőzés… Hol? Mikor? Ki? Mi? Hogyan? Nem értem. Azt mondta az ÁNTSZ-nél a dokkernéni – akit elkaptam telefonon – hogy valszeg egy gyengébb vírusfertőzés lehetett, amit valszeg észre sem vettem, mert az csak megfázásos tünetekkel jár. Na király. Megismételni nem kell a védőoltást, szóval ennyi.
Zajlik a ciklusmonitor, immáron a második, szépen nőnek a kis petécskéim, helyesen vigyorognak a kamerába mikor kukkoljuk őket.

Csütörtökön megyek vissza a Speckódokihoz, elvileg akkor fogja az inzulinrezisztenciára felírni a gyógyszert, meg bízom benne, hogy mond valamit a kész leleteimre is. Be fogok számolni arról is! Nem úsztok meg :-DDD

Borstörő
 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr294036733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R2D2 & C3PO 2012.02.01. 09:05:52

Jaj, nekem is van egy icike-picike tűfóbiám...
Mondjuk a csuklóműtétem óta egész jól viselem. :-P

Azért nekem kellett fél év a mióma műtét után, hogy elmerészkedjek a pajzsmirigy szakrendelésre. ;-DDD

Fura ez a növekedés. Remélem nem lesz semmi gond, csak magas a dózisod.

panna cotta 2012.02.01. 09:41:42

fú, nagyon szorítok, hogy minden rendben legyen! Vagy legalább sok negatív leleted legyen. Egyet kivéve ;-)

macskavati 2012.02.01. 10:32:58

Hú, Borstörő, ez nem semmi.
De tetszik, hogy ilyen karakán vagy :) csak így tovább, elvtársnő, előre a csíkos tesztért :)))

devi1 2012.02.01. 10:38:25

Hajrá Borstörő! Másrészről: jóisten, egy rubeola-fertőzésen csak így át lehet esni? Asszittem, ha már védettség, akkor védettség. És mivan ilyenkor a terhesekkel?

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.02.01. 11:46:25

@devi1: namost gondolj bele, ha ez akkor esett meg, amikor épp pohos voltam, akkor igazából megvan mindenre a magyarázat, dehát a fene tudja :-S

devi1 2012.02.01. 12:05:19

@Borstörő: Jaj, remélem, nem így történt! Nem értem, ha ez tényleg előfordulhat, miért nem kap mindenki védőoltást, mikor már babát tervez. Erre rákérdezek a háziorvosnál alkalomadtán. Remélem, nekem a decemberi náthám mögött nem valami ilyesmi volt...
A szépen növő peték nagyon jó jel, hány PCOS örülne egynek is, hidd el! Én biztos vagyok benne, hogy ha megkapod a met-et, minden oké lesz! A pajzsmirigyhez nem értek, de biztos azt is tudják kezelni addig. Kitartás addig is a kivizsgálásokkal, tudom, milyen idegőrlő.

teheneszet 2012.02.01. 16:50:08

@devi1: devi, ne aggodj! En tok beteg voltam harom hetig, olyan kohogorohamaim voltak hogy azt hittem agyrazkodast kap a gyerek... azert ez a rubeola igy nem olyan gyakori eset!
borstoro, te szegeny, de valahogy ugy erzem, most mar a celegyenesben vagy, ez lesz a te eved, meglasd! :)(

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.02.01. 19:06:32

@teheneszet: a próféta szóljon belőled! :-DDD
Most éppen a meló is eláraszt :-S Bírnék most itthon héderelni! :-DD
süti beállítások módosítása