Így az év első pár óráiban szoktam összegezni mi minden jó történt velem az elmúlt évben. Nos, tény hogy a Banya Klub megalakulása egy siker történet. Egy nagyon komoly diadalmenet! Mi 28-an az elmúlt évben egy olyan kis közösséget kovácsoltunk össze, ami szerintem nagyon ritka a mai világban. Nemcsak a tanácsok, a vidámkodások, az óriási röhögések, hanem egymás iránti tisztelet, szeretet és a bizalom az, ami összetart bennünket. Jó, jó vannak viták is, de nem több mint egy jó házasságban, és különben is az a legjobb, hogy mindig van, aki nem ért egyet! :-D

Részei lettünk egymás életének, naponta oldjuk meg együtt egymás gondjait, vagy ha mást nem is, de jó szót, bátorítást és támaszt adunk egymásnak. Ki gondolta volna, hogy 28 tökéletesen vadidegen ember ennyire közel tud kerülni a másikhoz? Barátok lettünk és nem is akármilyenek!

A legjobb dolog az volt, hogy kiléptünk a virtualitásból, és személyesen is megismerkedtünk. A lassan rendszeressé váló Banya talik azt mutatják, hogy igény van arra, hogy együtt legyünk, közös élményeink legyenek. Meg kell, hogy említsem a hétvégét a Balatonnál a rengeteg gyerekkel, és a már hozzánk csapódó leendő illetve már apukákkal. Gondoltátok, hogy a pasik is jól veszik ezt a 28-as akadályt? :-D

Gyakorlatilag egymás szeme láttára leszünk család, ott vagyunk minden pillanatnál, együtt izgulunk az zsír új kölkökért, együtt tanulunk anyává válni, együtt éljük az éltünket, amibe ott vagytok Ti is mindannyian. Ha ez csak egy kis intermezzo lenne az én életemben, akkor is szeretettel gondolnék rátok, de közben tudom, hogy nem az, mert már nem az! :-D Gyakorlatilag mindenkihez tudnék már kötni egy-egy emlékezetes pillanatot, vagy akár többet is… De ebbe most ne menjünk bele, mert kevés rá a hely, meg amúgy is, tudjátok Ti azt! ;-)

Szeretném külön megköszönni, hogy átsegítettek eddigi életem legnehezebb időszakán (a Férjem, családom és barátnőim mellett, akiknek szintén nagyon hálás vagyok), mert talán még tényleg nem vagyok túl azon, hogy két babát is elvesztettem, de tudom, ha éppen fáj, akkor Ti jöttök, ott vagytok, és nem hagytok elmerülni a mocsárban.

Ami pedig a jövőt illeti, remélem, minden marad a „régiben” ott folytatjuk, ahol nem hagytuk abba, ahol még jó sokáig nem hagyjuk abba!

Kívánok mindenkinek nagyon boldog új évet, amiben sok csíkos tesztnek örülünk, amiben együtt nyígunk, hogy a gyerek nem alszik/eszik, amiben ismét sokat röhögünk, amiben rengeteg közös program lesz!

Maradok tisztelettel:

Borstörő az izgatóasszony :-D

29 komment

Címkék: banyák

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr423510674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teheneszet 2012.01.01. 22:57:33

de jo ezt olvasni, orulok hogy igy osszekovacsolodtatok, csak hianyoztok am a regi olvasotabornak (nekem biztos meg ahogy tudom pl. macskavatinak is). Nekem nem jon ossze sehogy a 28, leirod, kik vagytok a 'klubban'? (varakozo, homokvar, leolib, tokcsosz, parizs, donna, borsoly, loreal, minta, ziebi, kancellar, mikka, muatti, szandi, tejbajusz, joan es ez meg csak 17. De jo agytorna volt :))

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.01.02. 08:57:26

@teheneszet: Itten vagyunk felsorolva: gyerekmonopoly.blog.hu/2011/10/12/banya_birodalom

Itten vagyunk a háttérben! :-D Minden üdvözölt téged is macskavatit is és Artut is :-D

macskavati 2012.01.02. 12:51:42

@Borstörő: Üdv mindenkinek, csajok, hajrá-hajrá az új évben is! Reméljük, idén már mindenki csíkos lesz!!!
Tényleg, mekora lenne! Egy nagy montázs a 28 kétcsíkos tesztről ;)
Aztán még egy a 28 (vagy több) babáról.

macskavati 2012.01.02. 12:54:49

@teheneszet: tényleg, tehenészet, te sem tudsz semmit Aurinról?

borsolyka 2012.01.02. 15:25:02

gyerekmonopoly.blog.hu/2011/10/12/banya_birodalom

itt van mindenki megzenésítve.
Donna meg ugye azóta osztódott :)

borsolyka 2012.01.02. 19:45:59

ja és Brela is meg Várakozó is..

R2D2 & C3PO 2012.01.02. 20:49:19

Munkára foghatnátok Tökcsőszt, írjon egy jó kis összefoglalót megin'.

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.01.02. 22:18:16

@R2D2 & C3PO: Lesz napló, most egy kicsit mással van elfoglalva, de napok kérdése!

Mikor mész orvoshoz?

R2D2 & C3PO 2012.01.03. 08:13:14

@Borstörő: Olyan 2 hét múlva. Még tisztáznom kell a rendelési időt, mert máskor van, mint a sima nőgyógyászati.

jobseekers 2012.01.03. 09:26:13

R2: hatalmas gratula! Reggel olvastam a jó híreket! :)

borsolyka 2012.01.03. 12:40:47

@R2D2 & C3PO:
de nem úszod már meg ennyivel hékásss!
a főnöknőd :) mit szólt hozzá?
és a párod?

teheneszet 2012.01.03. 14:19:37

Hu, r2, tan csak nem?! De jo lenne!
Azt az osszefoglalot olvastam, de meg mindig nincs meg a 28 :) na mindegy. Orulok hogy ilyen sokan "osztodtatok". Szoritok a tobbieknek is.

R2D2 & C3PO 2012.01.03. 14:24:27

@borsolyka:
A főnökömnek csak az orvos után mondom el, és csak azért, mert bagózik... Amúgy simán titkolóznék a 12. hétig. Vagy inkább a 11-ig, mert buli lesz nálunk és a haveri körnek is akkor fogom elmondani. ;-D A páromnak is mondtam, hogy a családjának egy szótse! (Azért meg külön örülök, hogy tök jó indokom van, miért nem lesz nálunk nyáron egy hónapig mindkét gyerek... Ahogy azt a sógornőm elképzelte. ;-DDD)

A párom meg 29-e óta minden nap kérdezgette - az okos telefonjában lévő alkalmazása szerint akkor kellett volna megjönnie, - hogy megjött már?, megjött már? Szóval csak annyit mondtam neki, hogy pár hónapig nem is fog. :-DDD Már összevesztünk a babakocsin. ;-DDD Neki mások a szempontjai, mint nekem. Majd összepászítjuk. Meg persze elkezdett pánikolni a pénz miatt - szokás szerint. Ez meg elmúlik egy idő után. ;-D

borsolyka 2012.01.03. 15:04:41

@teheneszet:
én megszámoltam, és 28 versszak van, a 28 emberkével :)

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.01.03. 19:18:57

@R2D2 & C3PO: Ki fog alakulni. Ha dohányzik a főnök, akkor tényleg szólj. Apjok meg jó fej :-D

macskavati 2012.01.03. 20:34:15

Hőőő! Csak úgy benézek ide gyanútlanul, és mit látok!
R2, de jó!! :)
Babakocsiról nyugodtan kérdezz, a tavalyi évem ezzel telt gyakorlatilag, jobban kiműveltem magam, mint az egyetemen bármivel ;)

R2D2 & C3PO 2012.01.03. 21:16:26

@macskavati:
Én is.
Szerintem a Stokke Xplory lesz, mert a másodpiacon "csak" 160...
A másik, ami nekem bejön az a TaGa bicikli & babakocsi, de ahhoz egy négyest össze kéne hozni a lottón. :-DDD Vagy 150-200 ezerért lőni egyet valahol.
De úgyis kendőzni fogok az elején, aztán majd meglátjuk, hogy alakul. Ha majd rájön, mennyi plusz fuvarral jár egy gyerek, plusz atyaég, mennyit híztam!, tutira meggondolja majd magát...
És ezért is sokallt be a párom...

De, ha tudsz ezekre alternatív megoldást, nyugodtan írd meg, nyitott vagyok rá!

macskavati 2012.01.03. 21:36:28

@R2D2 & C3PO: Hát, tudnom kéne, hogy milyen feltételeknek kell megfelelnie...
Nálunk pl. 60 cm a liftajtó nyílása, így egyből baromira leszűkült a kör. Aztán a liftig is vezet 11 lépcsőfok, szóval túl nehéz sem lehetett. Ilyenek.
Nálunk a kendő nem jött be, kölök utálta...
Ha gondolod, írj a macskavati80 gémélre, ha nem akarod itt megbeszélni.
Ja, a stokke tényleg királyságnak tűnik (bár nekem fura, hogy a mózesben széttett lábbal kell feküdnie a gyereknek, simán kinőheti idő előtt), de vigyázz, mert voltak valami csalók nemrég, akik olcsón ígértek ilyet, és át*tak egy csomó embert.
A pasik meg besokallnak ilyenkor, mert mi már az érettségi öltönyét csináltatnánk legszívesebben, ők meg még csak emésztik, hogy a párjuk hasában egy mákszemnyi izé nő, ezt egyszerűen nem képesek felfogni (tisztelet a kivételnek) :). Ezért kell fórumokon kiélnie magát az embernek ;)
Ki gondolja meg magát? Bocsi, nem értem :)

R2D2 & C3PO 2012.01.03. 22:07:01

@macskavati: A párom. Szerintem első pillanatra sokkolták ezek az árak és nem tudja, mit tudnak ezek a többi kocsihoz képest.

Egyelőre az angol csecsemőmondókáknál járok. ;-DDD

teheneszet 2012.01.03. 22:16:50

nekunk bugaboo van, akciosan vettuk es szuper, csak ilyet vennek ujra. Mondjuk en magas vagyok, nekem ez is szamitott.
r2, nem is tudtam hogy van blogod, meg lehet nezni?
Macskavati, nem felejtettem el am az edeskrumplis recepteket, csak meg nem volt idom, egy baratnom kislanyara vigyaztam 2 napig.Hat minden tiszteletem az ikreseke... :)

R2D2 & C3PO 2012.01.03. 22:52:33

@teheneszet: Meg. Ha rákattintasz a BA-s nevemre, akkor odajutsz. Persze, ha működne...
Sok minden nincs rajta, csak a miómásoknak jelenthet sokat. Vagyis nekem az volt vele a célom.

macskavati 2012.01.03. 23:05:12

@teheneszet: :) köszi szépen előre is!
a fenti kérdést láttad? aurinról kérdeztem, hátha te tudsz valamit...
r2, a blog engem is érdekelne...
nekünk meg espiro vector, imádom!

macskavati 2012.01.03. 23:48:25

@R2D2 & C3PO: közben megtaláltam a blogot, nem semmi.

teheneszet 2012.01.04. 08:33:31

nem tudok rola, bocs h nem valaszoltam. Mindenkirol csak innen meg a tobbi blogrol tudok, ahogy sophie irta, autszajder vagyok en is, tenyleg, mi megalapithatnank a banya-tamogato autszajder klubot :)

devi1 2012.01.04. 09:52:28

Sziasztok, bocs, hogy belekotyogok, mint kívülálló, de látom a nagy hírt R2, és nagyon gratulálok! A bezzeganyás kommentek nem működnek nekem napok óta (különböző gépekről), nem tudom, ott is írtad-e már. Csodálatos, minden jót kívánok!

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.01.04. 10:35:07

Csajszik, csináltam nektek beszélgetős oldalt, acsacsogó címmel, a mindennapok alatt megtaláljátok! :-D
süti beállítások módosítása