Felszabadultság.jpgAz előző bejegyzés után, az imádott Férjem némi nehezteléssel a hangjában közölte, hogy ez bizony nem olyan lett, mint amit megszokhattunk tőlem. Oké, igaza van (nem mindig!!), de tessék elnézni nekem, kismama-naplót most írok életemben először :-D

Elérkeztünk a 11. héthez. Ez volt az első olyan ultrahang ahol a Férjem nem tudott részt venni… hát ki is borultam, nekem esett rosszul helyette. Igen, hormongőz, kismamaagy és minden, ami ilyenkor mentségként szolgál a hülyeségre. Amúgy mindenhová eljön velem, kérés, kérdés nélkül, ami azért valljuk be nem jellemző a férfiakra. Az első ultrahangnál például hiába mondtam, hogy ez még hüvelyi, és nem is biztos, hogy látszódik valami… hahaha gyakorlatilag rátapadt a hátamra, és maga előtt tolt be a vizsgálóhelyiségbe, hogy akkor most ott lesz és kész! Hiába, a kispapaság kihoz belőle is némi rejtett tartalékot :-D

Ez a hét volt az is, amikor beavattuk a családot. Előbb nem akartuk, hiszen a két vetélés miatt várható volt, hogy halálra aggódják magukat, tekintve a majd 80 éves nagyimat, akinek gyakorlatilag széria tartozéka az aggódás. Mondanom sem kell, hogy volt nagy örömködés, némi sírás, tervezgetés, ők már tudják hogy fiú vagy lány lesz… És természetesen ahogy az már lenni szokott, elkezdtek záporozni a hasznosabbnál hasznosabb tanácsok, mit csináljak/ne csináljak, mit egyek/igyak, hányadik szempillám hányadik hajlatában olvasható ki a gyerek neme…

Szépen lassan el is érkeztünk a down-szűréshez. Itt egy kicsit háborgok, mert – bár mintha a fogamat húznák – elmentünk egy über drága klinikára, tekintve, hogy nem vagyok mai csirke, sok szart szedek, meg azért csak van egy kis előzményem. Ha már lúd legyen kövér, és menjünk biztosra. Nos, 50 perces várakozással indultunk, ami azért valljuk be egy fizetős helyen, minimum felháborító! Amúgy is mindig dohogok valamin, hát most kedvemre vághattam a pofákat. Végül csak bebocsájtást nyertünk… A lurkónk az első percekben még szunyált, aztán persze vad bohóckodásba kezdett leginkább a köldökzsinórral. Szépen maga elé húzta, hogy még véletlenül se lássuk a pofiját, bár nyilván jobb is hogy így tett, ilyenkor még nem annyira khm… látványosak a vonások. Természetesen rákérdeztünk a nemére, amire egy 80%-os választ kaptunk. Nem, nem, még nem árulom el :-D Hála Istennek tökéletesek az értékei, amit a fél órával később elkészült vérvételi eredmények megerősítettek. Azért a szonográfus néni tett egy halvány kísérletet arra, hogy rádumáljon a chorionboholy mintavételre, tekintve éltes koromat, de mondtuk neki, hogy csak akkor, ha indokolt, egyéb iránt semmilyen kockázatot nem kívánok bevállalni.

Ennek a napnak a végén tettem látogatást a Speckó dokinál. Volt némi csörténk a smoflipid-beadása körül továbbá, többször megkérdőjeleztem a felírt gyógyszereit, így számítottam rá, hogy mély nyomot hagytam benne… Nos, mikor meglátott rögtön így indított: Hát nem számítottam rá, hogy visszajön! Tán csak nem megszeretett?? Mielőtt valami félreérthető vallomásra kényszerített volna, gyorsan rávágtam, hogy a szokás nagy úr, ezzel rövidre zárva a témát. :-D Kölcsönös tiszteletkörök után, megtekintette a dedünk sztárfotóját, és majd tőle szokatlanul gyengéd hangon közölte, hogy milyen szép a szája :-D Hát majdnem felröhögtem! Aki ismeri a dokit tudja, hogy azért ezek eléggé szokatlan megnyilvánulások tőle. Majd újfent átbeszéltük a gyógyszereket, vitaminokat, mit mikor kell hogyan leépíteni, aztán gyorsan megvizsgált, és a mini hallgatójával ő is ráhallgatott a Minire. Naná hogy ketyegett, ez a dolga ;-)

Szóval gyakorlatilag kicsit fellélegezhetünk, az első akadályokat jól vettük, bár gátfutónak talán nem megyünk el :-P

Borstörő

 

Ui: Kedves Barátaim, Családtagjaim! Kérlek benneteket, hogy itt a blog felületén vagy privátba írjatok, mivel szeretnénk az inkognitónkat megőrizni a továbbiakban is. Tartsátok ezt tiszteletben! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr726421795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabby08 2014.06.30. 15:02:00

Szia!
Régen nem jártam már erre, kommentelni pedig még régebben kommenteltem. Nagyon gratulálok nektek, további szép növögetést és mindent jót!
Majd jövök még olvasni a naplódat, mert nagyon szeretem a stílusodat! :)

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2014.07.01. 14:09:12

@gabby08:
Köszi, nagyon kedves vagy :-D
Majd igyekszem összekapni magam, kicsit kiestem a formából ;-)
süti beállítások módosítása