május 27.

A házasság nemzetközi jele.jpgHétvégén a szüleimnél voltunk, nagy családi hepajon. Ilyenkor, mikor csak magunk vagyunk, akkor is 16 fő a létszám /eleddig/ ha apu testvére is jön, néhány csatolékkal akkor 20+.

Anno mikor megtudták a szüleim, hogy megborult a házasságom, és a váláson töröm a fejem, akkor apám száján kiesett egy ilyen: "jól gondold meg, mert nehezen fogsz egy olyan balféket találni, aki három gyerekkel a nyakába vesz."
Nos, jól meggondoltam, aztán váltam is, és utána megérkezett a balfék is, aki jobban szuperál társként is, és apaként is, mint ex  fénykorában.
Oksa, ez a projekt kipipálva, node most jön a gyerek.
És hát, a hepajon, a 20+ fő nagy vigyorogva megkérdezte, hogy aztán házasodni szándékszunk-e.

Mikor összekeveredtünk Emberrel, akkor beszélgettünk mindenféléről, és szóba jött az esküvő is - még nem is feltétlen a kettőnk kapcsán - amikor is kifejtette, hogy szerinte nem a papírtól, lesz/marad egy kapcsolat kapcsolat, és ha a papír az egyetlen kohéziós erő, akkor aztán megette a fene.
Mivel én ezt saját bőrömön is tapasztaltam, hát én sem gondoltam másképp.
Illetve, mivel vendéglátóztam pár évig, láttam az őrületet a népek szemében, ahogy megpróbálnak minél fényesebb, és hetedhét országra szóló esküvőt rittyenteni, majd pár év múlva hirtelen más pasival érkezik az asszonka a gyerekért az oviba/bölcsibe. És ez nem egy-két eset, hanem sok.
Szóval, közös elhatározás alapján jók leszünk mi így egymásnak vadasan, és házasodni maximum akkor fogunk, ha anyagi érdekünk ezt diktálja. :-)
Pedig anyám még egy olyannal is bepróbálkozott, hogy mit fog majd szólni leendő gyermekünk, hogy a szülei nem házasok. Erre nagy szemekkel néztem, mert a gyerek szerintem pont tojik rá, hogy van-e pöcsétes papír, vagy nincs. Sokkal inkább érdekli, hogy a k. szülők szeretik-e egymást, nomeg őt...

Borsolyka

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr205360909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R2D2 & C3PO 2013.06.27. 12:15:29

én bepánikoltam...
egy hónap (hét) alatt szerveztük meg. csak a szűk család és a barátaink. és még a ruhám is sikerült megtervezni és megvarrni. és nem az utsó pillanatban, még maradt utána fél napom. ;-DDD

azóta is várja mindenki a képeket...
süti beállítások módosítása