január 24.

Elegem van. Megint beteg mindenki. Timi és Ákos taknyos a kicsi köhög is, én meg megint "arcos" vagyok. Ha minden jól megy holnap reggel a FOG klinikán startolok Krasznainál. Remélem megjárom mire embre elindul cukkini.jpgdolgozni. Ma délután viszem a gyerekeket dokihoz. Szerencsére sógor el tud vinni így nem kell a városba bumliznom BKV-val. ÁÁÁÁÁ

január 30.

Tegnap okmányirodában voltunk, így családilag: Embre, Én,Timi, Ákos. Nekem és a két kölöknek csináltattunk személyit. 9óra 15-re volt időpontunk, kellett a két gyerek születési anyakönyvi kivonata,  és lakcímkártyája, meg az én útlevelem, lakcímkártyám.9  45-kor már kifelé jöttünk, szóval nagyon flottul ment minden. Mondjuk kellett két szülő,de nem az ügyintézéshez,hanem míg én az egyikkel elvonultam fényképeszkedni, addig az apjuk felügyelt a másikra ez Ákos esetében etetést jelentett, akkor kellett neki ennie pont mikor ott voltunk. Kis nehézséget csak az jelentett, hogy Ákos végig kalimpált, míg nyugton kellett volna maradnia, de azért csak sikerült a végén a képet megcsinálni.
Természetesen mindenki, aki élt és mozgott csodájára járt az én két gyönyerő magzatomnak :)Komolyan aki elment mellettünk ha egy mosolyra is de megállt picit.
Timi és a bébiétel:
Már mikor Leolibtól elhoztam és betettem a szekrénybe őket akkor kiszúrta a két üveget.
- Anya mi aaazs?
- Bébiétel.
- Kinek?
- Ákosnak.
- Milyeneeek?
- Egy szilvás és egy cukkinis.
- Imááádom a bébételt (így bébétel!), a sídásat, csukkínosat, imádom. Én fogom megenni!
- Jó.
Ma mikor kivettem a szekrényből a reggelire szánt halkonzervet, megint meglátta és szólt,hogy akkor ebédre megeszi. Mondom oké. Ebédnél kitettem neki egy tálkába, megmelegítettem a cukkinisat (a szilvásat már elpusztította a múlt héten).
- Tessék kicsim, akkor egyél.
- Kösönöm, anya naaadon sejetem ezt. (még bele sem szagolt)
Közben én ettem a magamét, babfőzi,s ült kolbásszal (tiszta ápdét:)Nézem nem nagyon halad Timi az evéssel.
- Mi van kicsim? Nem szereted?
- De sejetem.- eszik tovább, bár csak nyalogatja.

- De odaadom Ákosnak, én inkább babot esek, hagy jegyen neki csukkíni.
Hát így járt Timi a bébétellel, de majd megzabáltam olyan csuki volt ahogy előadta nagylelkűen.

február 1.

ÁÁÁÁÁÁh!Megint heroine voltam! Vagy ezt csak könyvek hősnőire mondjuk?(Mikkamakka, hm?). 40 perces teljes test átmozgatásból 30 megvolt, csak a gumiszalagos részt hagytam, ki mivel anélkül nehéz megcsinálni azokat a gyakorlatokat. Közben a testem különféle jelzéseket küldött az agyamnak, hogy kapjon má' észbe hát sportol vazze, noooormális? Erre gimi óta nem volt példa. Komolyan miközben hallgatom RR-t, hogy visít (nehagydabba, naméééég, keményvagy) arra gondolok,hogy jövök és leírom ide, ma is megvolt!!!!Ez tartja bennem a lelket mikor már a belemet szolidan a szőnyegre lógatom.

Ákos betolt 120 ml répa-krumplit így elsőre (nem szarozott kanalanként:) majd szunyált másfél órát, amire nem nagyon volt példa mostanában így napközben. Timi hozta a formáját, kicsit leverem magam a földre, kicsit visítozok, mint egy kismalac, de csak lájtosban nyomta, mert apaisten itthon volt és a durvábbakat nekem tartogatja.

Új telóm van, csak az a gond,hogy kicsit okosabb, mint én. Sajnáltam, hogy a régi már szarozott, recsegett, ropogott, nem mutatta Leolib számát pl., mer nem volt kedve, meg néha le is fagyott egy pöppet (egy-másfél órát:)
Mindenesetre kíváncsi vagyok mennyi idő alatt fejlődik fel az agyam a telefonhoz :D

február 5.

Elmentem a bölcsibe két gyerekkel, egyik rajtam, másik sétál, ebédet befizetni. DE ugye ha már kimozdulok, akkor először hentes, aztán turi, aztán posta, aztán a bölcsi. Okés a buszmegállóban kezdésnek kifogtam egy idősebb hapsit, aki az oktatásügyben folyó színvonalalatti intézkedésekről magyarázott nagy vehemenciával,hogyaszondja:Nincs elég iskolai óvodai férőhely, csak a rendelkezés hogy háromévtől,meg hat évtől(vagy hét?) ovi,s uli kötelező! Miért nem számoltak előre, hisz ezt ki lehet kalkulálni, hogyha 2010-be xezer gyerek született, akkor három, hat év múlva ezek mennek oviba suliba és a többi és a többi…

De engem mindig megtalálnak az ilyenek, akik az utcán szednek fel beszélgetőtársat maguknak. A nyáron is egy néni a vilimegállóban nézett ki magának és megdicsért, hogy milyen jól teszem, hogy ilyen fiatalon (oh és télleg:) szülök, mert hogy ők későn kaptak észbe és elsorolta hogy milyen vizsgálatokon ment át, és hogy a férjét akkoriban nem is vizsgálták meg (olyan nyolcvan körül volt a néni) aztán átcsapott receptmegosztásba :) Ákos hathetes korában összefutottam vele a Bosnyákon és megismert és gratulált :) Aranyos volt.
Aztán volt egy másik néni, aki szintén a villamoson elegyedett velem beszédbe, szeptember 26-án volt erre emlékszem és szintén elmesélte az életét Ától-Zettig és a végén megkérdezte mikor szülök,mondtam neki vasárnapra vagyok kiírva és minden jót kívánt és hogy milyen jó, hogy ilyen mozgékony vagyok, régen már nem mehetett ki az utcára ekkora terhességgel stb., stb.
Szóval bölcsi! Befizettem és kérdezősködtem ovi ügyben is. Mint megtudtam mi nem a bölcsivel szemközti ovihoz tartozunk (picsába) hanem egy másikba, ami így szigorúan kívülről nem tetszik, mert betonos udvara van picike homokozóval semmi zöld területtel. Átmentem azért a szembeni oviban kérdezősködni, mint megtudtam nem lehetetlen bekerülni, de az körzeteseket veszik fel első körben, ofkorsz, de ha lesz hely figyelembe veszik hogy a szemközti bölcsibe járt a kislány és az öccsét is oda fogom íratni (ez már fix, mert ha kétévesen adom be akkor megint a Timi gondozónői viszik a csecsemő-tipegő csopit és szeretem őket).
Most kinéztem melyik oviban, mikor lesz nyílt nap, és elmegyek megnézem őket belülről is, mert eddig csak az udvart láttam és egy csomó gyereket egymás hegyén-hátán rohangáltak ordítottak, sikítoztak mint a vesztés olyanok voltak :D Ez már nem a kisbölcsisek világa, ez már sokkal keményebb és vadabb! De majd a játszón kiképzik a kölkök Timit a nyáron, remélem:)

Békapofa

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr265079882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása