A legnagyobb pormacska én magam vagyok… ááááááá nem elég, hogy le kell nyomnom még egy ciklusmonitort, még mindig helicobakter fertőzésem van! Annyira ragaszkodik hozzám, hogy nem akar kinyíródni. Ami valójában nem is az én hibán teljesen, hanem az átokfajzat gasztróeneterológus nénié, aki – mint utóbb kiderült – egy olyan antibiotikum kúrát írt elő, ami egyáltalán nincs benne a helicobakter fertőzés kiírtásának protokolljába… Magyarán szedtem 10 napig két féle antibiotikumot, ami ennek a fertőzésnek olyan volt, mint halottnak a csók, közben meg gyógyszertárszagot leheltem mellé. Szóval a néni nyaljon sót! Ezzel a kis mutatványával most kezdhetem elölről az egészet!

Az egész történetre úgy derült fény, hogy miután a második helicobakter tesz is pozitív lett, úgy döntöttem, hogy megkímélem az idegeimet – amúgy is kijár már egy kis kényeztetés – és inkább elmegyek egy magánorvoshoz, bízva abban, hogy kapok megfelelő figyelmet, alaposságot, és nem kell órákat várakoznom. Emlékeztek talán a legutóbbi gasztrós kalandomra!?? Na, ezt én még egyszer nem!
Szóval a magándokinak – rutinos lévén – vittem az összes leletemet. Finoman szólva kiakadt mikor meglátta mivel akarta a fertőzést a néni kiírtani! Nem is hallott erről a kombinációról! Alaposan megvizsgált (na ez az állami rendelésen kimaradt), úgy megnyomkodta a gyomorszájamat, hogy majdnem ráküldtem az ebédet. Kérdezi: Fáj? Ja, mondom fáj, tekintettel arra, hogy akkor már napok óta jött az áldás elölről hátulról a merckformin áldásos hatásának köszönhetően. Hát ő úgy gondolja, hogy kéne nekem egy gyomortükrözés… WTF???????? Hülye vagy édes fiam? Ennyi cunciturkászás, uh-s botozás után a gyomromat nem adom! Nem, nem és nem. Elég volt. Nincs nekem semmi bajom! A hányástól kicsit érzékenyebb lett a gyomorszájam. Ennyi. Ha ma nyomkodnád meg, tuti még mosolyognék is közben!
Egy szó, mint száz, nemet mondtam. Ezt én már nem vállalom be! Kicsit ingatta a fejét, és szépen ráírta az ambuláns lapomra, hogy elzárkóztam a vizsgálattól. Ellenben a hasi uh-ba beleegyeztem, de nem most. Most éppen elegem van a változatosság kedvéért, ha meglátok egy orvost 100-on csúcsot javítok. Szóval csak és kizárólag a legszükségesebbeket vagyok hajlandó lenyomni, a többit majd, most hagyjanak már lógva kicsit.
Voltam még kapillármikroszkópián… ez azért kellett, mert időnként elkékül a kezem, és az immunológus úgy gondolta, hogy ezt is ki kell vizsgálni. Mondta, hogy semmi extra az egész, bedugom a kezem valami gépbe, és megmondják, hogy ufó vagyok vagy sem.
A dolog ott bukott meg, hogy azzal indította, hogy vetkőzzek le… nyeltem egy nagyot (pont aznapra volt időpontom szőrtelenítésre) és csubakka néni felfedte valóját. Nem tök csupaszra, bugyingó, cicifix meg a trikó maradhatott. Letaperolta a karomat, kicsit nyújtottunk, aztán valami mini uh-nak kinéző ketyerével – előzetes zselészerű cuccal jól bekent állapotomban – megvizsgálta az összes végtagom, összes ujját. Aztán mondta, hogy öltözzek fel. Na ezután jött ez a mikroszkópiás kézbedugós mozdulat. Megint zselé, ő belenéz a mikroszkópiába, én meg nézek bután, és azon gondolkodom, hogy hogy a fenébe kerültem ide? :-D De legalább már nem vagyok csupasz.
Diagnózis: az égvilágon semmi bajom nincs. Kis keringési problémák lehetnek, de nincs jelentősége, illetve alacsony a vérnyomásom, de ezzel sem mondott újat.
És még adós vagyok az immunológus diagnózissal. Nem találtak semmit, alapvetően csak a pajzsmirigyem által okozott károkról tudtak beszámolni. Ennyi.
No és a végére hagytam az újabb extrát. Ahogy fentebb írtam, a merckformintól durva hasmenésem volt, ráadásul elkezdtem hányni is. Csajok azt mondták hívjam a Speckódokit, mert ez így nagyon nem okés. Hát fel is hívtam, és mondta, hogy rongyoljak be hozzá, ad másik szert. Szóval kaptam Eucreas-t, DE előtte pár nap pihi. Szóval 4 napja tiszta vagyok! :-D Na, nem sokáig, mert kezdem ismét, persze az antibiókkal együtt. Gondolom, megint a klotyón fogok kikötni…
Borstörő

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr794340938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borsolyka 2012.03.26. 12:30:12

nyugi, nyugi, megnyugszunk! a rossz levegőt kifújjuk, a jó levegőt beszíjjuk!

panna cotta 2012.03.26. 14:38:15

Bors, te ugye pesti vagy? Gödöllőn ismerek egy biorezonanciás srácot, aki a zuramból kiszedte a helikót 5 kúra alatt. Eleinte nem bíztunk ilyen hókuszpókuszokban, de így utólag azt mondom, hogy bármikor megbíznék benne. Ha érdekel, csak írd be a gugliba a biorezonancia pont hu-t, és ő az. Nem olcsó "kipróbálni", de nekünk megérte.

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.03.26. 15:10:19

@panna cotta: pösti hát :-D
Köszi, köszi! Tényleg cuki vagy! Nem hiszem, hogy kipróbálom, nem nagyon hiszek az alternatív gyógyászatban, de ez az én hibám, meg a sok negatív tapasztalaté! Örülök, hogy nektek segített, de tényleg! És köszi még egyszer!

panna cotta 2012.03.26. 15:16:42

@Borstörő: elhiszem, mert nekem is rengeteg rossz tapasztalatom volt. És mi is úgy mentünk oda, hogy oké, mint utolsó kör kipróbáljuk, de nem hiszünk benne. Nem is mondtunk neki semmit, hogy mi a kínunk, de 5 perc alatt kitalálta. Mi pozitívan csalódtunk. Gondoltam, hátha segítek vele, de nyilván nem téríteni jöttem :-)

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.03.26. 15:43:53

@panna cotta: helyes! maradok az antibióknál egyelőre, aztán ha azok sem segítenek, akkor ígérem ez lesz az első amit kipróbálok! :-D

macskavati 2012.04.02. 21:40:06

Hogy vagy? Újra nyomod a szert? :D
Arra gondoltam, hogy tehetnél ezekhez az egészségügyi kálváriás sztorikhoz egy címkét, hogy könnyebben lehessen látni, miken mentél keresztül...
Egyre több ismerősömről hallom amúgy, hogy nem jön a baba, és már minden vizsgálaton túlvannak, a lombik a következő. Ilyenkor bennem van a kisördög, és arra gondolok, amit az indexes lombikos fórumon olvasgattam. Hogy hányszor belehajszolják a nőket vizsgálatok nélkül a lombikba/inszembe.
Szóval ha lenne egy címke, ami a vizsgálatokról szól, akkor meg tudnám nekik mutatni mint egy kvázi checklistet, hogy na és ezeket megcsináltatták-e. Persze csak ha téged nem zavar...
Hm?

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.04.02. 22:15:03

@macskavati: király ötlet! Holnap meg is csinálom!
Meg írok újat, mert megint kezdek behisztizni :-S Úúúúúúúúúúútálom a ciklus-monitort!
Sőt, tudod mit!? Összeszedem hogy milyen vizsgálatok voltak pontosan. Hm?

macskavati 2012.04.02. 22:40:45

@Borstörő: Istennő vagy! :)
Sajnálom, hogy ennyi mindenen kell keresztülmenned :(
De meglátod, tied lesz majd a legjobban alvó, evő és legkevesebbet síró baba, mindenki téged fog irigyelni :)

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.04.03. 10:48:26

@macskavati: köszi, köszi :-DD Majd légyszi mutass valami csokiáldozatot az oltáromon :-D
A próféta szóljon belőled :-DDD De az se bánom, ha egész éjszaka ordít, akkor is az én gyerekem :-D

macskavati 2012.04.03. 16:13:15

@Borstörő: most ettem meg egy negyed üveg nutellát, az jó lesz csokiáldozat helyett?
Ha így folytatom, ruhaáldozatot is tarthatok, mert mindent kihízok :D

| ági | 2012.04.03. 18:17:59

@macskavati: nemnem, beírok az ellenőrzödbe!

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.04.03. 20:55:51

@macskavati: @-sophie-: :-DDDDDD
Látom jön a tavasz, mindenkinek jobb a kedve! :-D

macskavati 2012.04.03. 20:58:31

@Borstörő: igen, pedig épp be akartam vetni a politikát a vitatémák közé, mert nem pörgött a csacsogó...
:D

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.04.03. 21:03:36

@macskavati: Te is plagizáltál magadnak egy doktorit?? :-D
Mondta Töki, hogy holnap bandáztok!

macskavati 2012.04.03. 21:11:48

@Borstörő: hehe, na igen, nem lenne nagy vita köztünk, azt hiszem :D
de nem is plágium volt, meg amúgy is édesanyámnak megígértem, hogy megszerzem a doktorit és az ártatlanság VÉDELME engem is megillet :DDD
Tökivel csütörtökön bandázunk (remélem legalábbis, hogy nem értettük félre egymást :))

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.04.03. 21:17:10

@macskavati: Te kis doktor :-D Gondolom nem privatizált mint a smicié :-D

Biztos nem értették fel egymást, én emlékszem rosszul, öregszem :-D

Az ártatlanság meg védelmén meg már kínomban röhögtem, elképesztően buta

macskavati 2012.04.03. 21:18:56

@Borstörő: és tudod, mi a durva? Hogy szerintem simán visszasírjuk még a kis álomfőnket, mert lehet ennél rosszabb is.
Ne legyen igazam...

macskavati 2012.04.03. 21:47:40

@Borstörő: tőle jobbra álló elnököt szeretne (ez is milyen, hogy a miniszterelnök megmondja, milyen köztársasági elnök lesz, nonszensz):
hvg.hu/itthon/20120402_schmitt_lemondas_jeloles

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2012.04.03. 21:55:48

@macskavati: egy demokratikus királyságban ez alap, hát nem tudtad? :-DD

na kiváncsi vagyok vajon melyik lesz a befutó...
süti beállítások módosítása