Kedves Királylány!

A mesék ugyebár úgy végződnek, hogy jött a királyfi, és boldogan éltek, míg nem haltak. Nem esik szó arról, hogy a lovat bizony ganézni is kell, a királyfi pedig bizony hébe-hóba úgy viselkedik, mint a béka, hiába csókolod..

Arról sem esik szó soha, hogy a királylány gyereket szül, márpedig trónörökös ugye kell, nézd csak meg szegény Kate Middletont, mindenki azt várja, hogy mikor kapja már be a legyet. Pedig nem is ő brekeg.

Olvasom a naplódat, és mintha magamat látnám. Önfenntartó és független businesswomen, inkább nadrágban, mint szoknyában, királylányos ábrándokkal, de uralkodókat megszégyenítő akaratossággal, türelmetlenséggel és makacssággal megáldva. Jön a béka, megcsókoljuk, átváltozik herceggé, de idővel kiderül, hogy az bizony csak farsangi jelmez rajta, és idővel lerongyolódik a palást, mi meg ott állunk egy brekegő zöld nyálkás izével, de vacsorát mégsem főzhetünk belőle, hát elválunk, és eldöntjük, hogy nem hiszünk a mesékben, innentől inkább majd egyedül. Elfelejtünk bízni és hinni, illetve nem, de megtanulva a leckét csak magunkban bízunk. Ismerős, ugye?

Aztán egy nap jön egy herceg, aki nem bújik el a palást mögé, hanem belebugyolál minket is, hogy ne fázzunk annyira. És ott a jó melegben elkezd olvadni a jégpáncél, és amikor már csak egy vékony réteg van, megfogan a gyermekünk. És mesébe illően boldogok vagyunk, és csinálunk szép festett álomképeket magunknak.

Azt gondoljuk, hogy marad a korábbi élet, rajtunk egy terhesség nem fog ki, pöröghetünk tovább, tolhatjuk a melót, maradhatunk bizniszmuffok. Hogy rendben, nő a pocak, letesszük a cigit és nem iszunk alkoholt, de másban nem változik meg az életünk.

És amikor egy elegáns mozdulattal meg akarjuk veregetni a vállunkat, hogy milyen ügyesen elterveztük az egészet, elcsúszik valahol, és lesz belőle jókora arcon csapás. Mert megváltozik minden, mert a szervezet szólt már ugyan korábban is, hogy vegyünk vissza, de elsiklottunk felette, és akkor bizony a test szól. Illetve üvölt, esetedben a méhszáj nyílásával. És ilyenkor nincs az, hogy fokozatosan csökkentem a pörgést, és lassan leveszem a lábam a gázról. Itt kérlekalássan most satufék kell.

Nehéz? Igen, az. Addig a pontig, míg el nem fogadod a tényt, hogy ennek a gyereknek Te vagy az anyukája, senki más. Nem hordhatja ki más helyetted, és nem is szülheti meg. Ő téged választott, te pedig elfogadtad az érkezését. A legnagyobb dolgot adod neki, amit adhatsz. Az életét. Mit számít a munka, Vóttférj véleménye, a háztartás, a környezet rosszallása? Húzd be a kéziféket, és simogasd meg a hasad.

Nagyon nehéz feladni a függetlenséget, és elfogadni, hogy innentől Férj támogatására szorulsz. Csökkennek a bevételeid, nehezül a tested, semmi sem úgy működik már, mint korábban. És a legnehezebb dolog félretenni a saját büszkeségünket, és beismerni - magunknak is, nemhogy másoknak - hogy segítségre van szükségünk, mert egyedül nem megy. Veszélyeztetett terhesen nem. De muszáj, mert nem csak saját magadat, de a gyermekedet is veszélyezteted, ha nem állsz le.

Többen szeretnek téged önmagadért, mint hinnéd. Nem a manager-cica jelmez ami meghatároz, nem is a haverokbulifanta szerepkör. Akiknek igazán fontos vagy, azoknak mindez csak sallang. Férj és Pötyesz azt szereti, aki Te vagy. Nem a szerepeidet.

Hogy miért gondolom azt, hogy lenyeltem a Bölcsek Kövét? Mert végigcsináltam ugyanezt. És tudom, hogy van segítség, van támogatás, mert az a 27 anya (leendő vagy már megszületett gyermekekkel) úgy támogatott, ahogy Téged is fog. A családom (a gyerekem apja, és a gyerekem) mellett. Önzetlenül, szeretetből. Menni fog. Hidd el. Ha magadnak nem, hát nekem. Tapasztalatból beszélek.

Szeretettel üdvözöl

az anno 15 hetes terhesen ágyba kényszerült kismama (ma egy kéthónapos kislány anyukája)

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr733282314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teheneszet 2011.10.06. 20:02:39

kedves borstoro, tokcsosz, donna, mindenki!
meg a BA-n olvastalak benneteket, mindig beneztem a babagyarba, szurkoltam, orultem, szomorkodtam veletek, a felhomalybol. Nem irtam, mert en csak a masodik trimeszternel csatlakoztam, de mar evekkel elotte olvastalak benneteket.
Nem tudom, vagyunk-e tobben is, de engem nagyon erdekel, mi tortent veletek. Orommel fedeztem fel minta es kiralylany naploit, olvastam donna terhessegerol, szomoruan olvastam borstoro es leolib multkori kommentjet.
Szoval csak annyit szeretnek mondani hogy tovabbra is szoritok/gratulalok mindenkinek. Remelem varakozo, szandi, szahore, muatti stb. is jol vannak.
udvozlettel

macskavati 2011.10.07. 00:16:33

@teheneszet: Csatlakozom Tehenészethez, régi zugolvasó vagyok, a kezdetektől követtem a babagyár dolgozóinak szorgos munkáját :) Nagyon érdekelne, hogy mi lett veletek! Tökcsősz blogját megtaláltam, itt is láttam a terhesnaplókat, gratula az érintetteknek! De sok mindenkiről nem tudok semmit sajnos. Borsolyka pl? A többieket már Tehenészet leírta.
Üdv mindenkinek!

jobseekers 2011.10.07. 08:36:28

Zugrajongótábor, tessék. :) Én pedig puszilok mindenkit! :)

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2011.10.07. 09:21:14

@teheneszet: @macskavati: @Homokvar: Sziasztok Lányok!
Köszönöm a csajok nevében az érdeklődést. Direkt a Ti kérésetekre megkértem őket, hogy írjanak pár sort kivel mi van! :-D Szóval ha minden igaz holnapra mindenkiről kaptok egy kis szösszenetet :-DDD

Közben pedig drukkoljatok Brela/Mamuszlinak, mert a napokban valszeg szülni fog, de leginkább 10-én szeretne! :-DDD

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2011.10.07. 09:22:05

A fenti cuccost amúgy a Tökcsősz írta :-D

macskavati 2011.10.07. 09:44:37

@Borstörő: Jaj de jó!! Borstörő, amúgy nem ér kimaradni! Te is érdekelsz! :) És rólad alig esik szó ebben a blogban.

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2011.10.07. 10:26:02

@macskavati: oldalt a család cimszó alatt a legtöbb az én családomról szól, az állatos dolgok meg a Borsolyosak :-D
A testvéreim címszó szintén az enyém, az esküvős cuccos is szintén rólunk szól.
És az összes kesergés, ami arról szól hogy miért nem jött még össze a poronty, az is mind rólam szól.
Szóval, de igen, csak az utóbbi időben nem tudok poénosan hozzáállni, meg várom, hátha én is tudok naplózni... egyszer! :-D

Veled mizu?

macskavati 2011.10.07. 10:34:34

@Borstörő: oké, oké, keveselltem a rólad szóló részt, de megértem, hogy most nem akarsz bővebben írni. remélem, hogy nemsokára megered a tollad :)

teheneszet 2011.10.08. 10:11:19

@Borstörő:
de jo!!! varakozo irt a BA-n, o is nemsokara szul, tok jo!
tenyleg, homokvar kimaradt, veled mi van? Az utolso amire emlekszem hogy egy kis szunetet tartasz, remelem azota mar jo hireid vannak (tesot terveztetek, ugye?)
borstoro, a multkor olvastam amit r2-nak irtal, sajnalom :( a pajzsmirigyed mar rendben van legalabb?
(rogton rajottem hogy tokcsosz, azert jutott eszembe hogy irni kene. az o blogjat is olvasom, orulok hogy vegul minden rendben lett veluk, az a terhesseg nem volt faklyasmenet...)

jobseekers 2011.10.08. 19:20:34

@teheneszet: Minden oks, köszi az érdeklődést. Tesó helyett most tanulás és munkakeresés és gyerek bölcsibe beszoktatás van soron. Felmondtam a "gyárban". :)
Lányommal most még kiélvezzük a maradék otthon tölthető napokat. :) Ennyi. :) És Te? Kérünk pár sort rólad is. :)

teheneszet 2011.10.09. 12:24:04

sajnalom hogy meg nem sikerult. Munkakereses nekem is lesz majd. Bolcsibe szoktatashoz kitartast :)
Ti nem ismertetek engem, mert en mindig csak olvastam. A babagyar nalunk meg nem volt aktualis, de mar foglalkoztatott a dolog, de nem irtam mert nem voltunk rajta az ugyon (ugy egy ev mulva terveztuk). Aztan egy kosza peteeres kovetkezteben megfogant a kislanyunk :) az elso trimeszterbe meg babonabol nem irtam, csak a masodikhoz csatlakoztam, azota irok tobbet.
A kicsi nemsokara 5 honapos lesz, oriasi makunk van, alszik es tok jo baba :)
De olvasom minden volt babagyaros blogjat (Parizs, tokcsosz, borstoro, ziebi) es tovabbra is nagyon szurkolok mindenkinek. Jo hallani rolatok, tobb evig az eletem reszei voltatok meg ha ti nem is tudtatok rola :)
lorealt szemelyesen is megismerhettem, tunderi a kisfia (meg o is).

Szoval varom a posztot, nektek meg a legjobbakat :)

macskavati 2011.10.10. 00:33:20

Meg még volt Kalifa is, vele mi lett? És Aurinról tudtok valamit? Ő végül azt hiszem, nem volt babagyáros, de tervben volt ott is a baba, és egyszercsak teljesen eltűnt.
Brela/Mamuszlinak hajrá, sikerült kivárni a 10-ét?

teheneszet 2011.10.10. 15:16:23

@macskavati:
kalifarol az aa-n olvastam hogy babat var, most lehet a 2. trimeszter elejen kb.

kalifa 2011.10.10. 20:25:58

juj helló::D Igen, 2. trimeszter, 19. hét!

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2011.10.10. 20:27:51

@teheneszet: @macskavati: Kalifa valóban kisbabát vár :-DDD a második trimben van :-D
Brela/Mamuszli még egyben, 16.-a a következő időpont amit jósoltunk neki :-D
Aurinról sajnos nem tudunk semmit.

Készül az összefoglaló a csapatról, kérek még egy kis türelmet! :-DDD Amit láttam belőle... háááááááááááát megéri várni :-D

kalifa 2011.10.10. 20:35:15

igen, királylány után vagyok pár nappal.

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2011.10.12. 11:24:20

@macskavati: @teheneszet: No, kint van a mű :-DDD Mindenkiről egy négysoros csak így lájtosan!
süti beállítások módosítása