Inszeminációt javasolt az orvostudomány miután több mint egy éve sikertelenül próbálkozunk a férjemmel. Szeretném megosztani veletek, hogy az idáig vezető vizsgálatokon mit tapasztaltam… Durva lesz!

Pénteken túlestem a HSG vizsgálaton, a petevezetékem átjárható, de ez egész egyszerűen mellékszállá vált a vizsgálattal járó viszontagságok mellett….

Kezdjük ott, hogy a nőgyógyász, aki a vizsgálatot végezte, az egyik elismert családtervezést támogató intézmény orvosa és egy magánklinika egyik szakmai vezetője is egyben. Viszonylag nagyhírű, jónevű és kedvelt doki, egekig magasztalt szakmai háttérrel és rutinnal.

Miután először megvizsgált, elmondta, hogy szükség van vérvételre meg UH-ra, amit - miután egy bizonyos összeget előre befizettünk – el lehet végezni ott helyben külön költség nélkül, továbbá HSG vizsgálatra, ami viszont még plusz 30ezer Ft. Mondom jólvan, hát van ilyen, mindenért fizetni kell, persze, rendben, a gyerekért mindent.

Az egy dolog, hogy az intézményben nem tudnak az orvos ilyen akcióiról, továbbá, hogy a saját asszisztense telefonszámát adja oda kis cetlin… bőszen hirdeti az általa írt könyvet…., a kenetemet végülis nem küldi el tenyésztésre, a vérvételt csak félig végzi el, a ciklus második fele nem érdekli, és a második találkozásunk után, a HSG előtt (!!!) inszemet javasol… Mindez már önmagában is felkeltette a gyanúmat, hogy az eljárás nem egészen etikus, de ha már belevágtam, próbáltam bízni a dokiban.

Az asszisztense azt mondta, fél 2-re menjek be a kórházba. Két sorstársammal vártam a váróban, ahol időközben nagyjából 140 kismama fordult meg, CTG-re, meg NST-re, meg első fotóra meg ilyenekre jöttek és örömködtek leplezetlenül.

Két órát vártunk a dokira, közben már kijött egy másik nőgyógyász, hogy holvanmár a doki, mert hogy ma ügyel, nem lehet elérni, nem jelentkezik. Kijött a röntgenorvos, hogy neki már rég lejárt a munkaideje, csak a doki szólt neki, hogy lesz még ez a három HSG, ő is rá vár.

Na, fél 4-kor megérkezett a professzorúr, azt sem mondta, hogy elnézést. Kb. 15 perc múlva mindhármunknak fel volt dugva a katéter, és szépen testületileg átvándoroltunk a lábunk közé ragasztott csővel a röntgenbe. Bemegy az első csaj, 10 perc múlva kijön. Bemegy a második csaj is. Közben a második csaj férje kérdezi az első csajt, hogy éshát hogyan kell a professzor úrnak meghálálni ezt a vizsgálatot?? Mondom WTF? Nekem megmondta, hogy ez a vizsgálat ennyi, gondoltam van kint egy árlista, és majd a pénztárban fizetek. Hát nem, ott a röntgengép mellett megkérdezte a csaj, hogy mennyivel tartozik, a doki mondta, hogy „amennyiben megállapodtunk”, és a markába dugta a 30 ezret.

Hát mondom nagyon állat, de mostmár nincs visszaút… Bementem én is, megvolt a vizsgálat, felöltözök, odamegyek hozzá, odaadom a 30-at. (Szeretném kiemelni, hogy ez NEM egy magánrendelő, ahol egy kicsit esetlenül sikerült megoldani a fizetést, ez egy közkórház, ahol a vizsgálatot végülis TB alapon végezték el, csak éppen beszedtek érte még plusz 30 ezret. Ez nekem ott, a folyosón esett le, mikor az első csaj beszámolt a bent történtekről.) Kijövök, kijön ő is, és a folyóson elmondja, hogy még görcsölhet a hasunk, meg vérezhetünk is, meg 3 napig szextilalom, várjuk meg a felvételt, kb. 10 perc, míg elkészül, a viszontlátásra. Még nem volt negyed öt.

Vártunk a leletre, nem 10 percet, hanem legalább 20-at. Behívja a röntgenorvos az első csajt, bent van vagy 10 percig, elképzelésem sincs, hogy miről dumál vele ennyi ideig. Kijön és hazamegy. Bemegy a második, ugyanez. Bemegyek harmadiknak, a röntgenorvos leültet, széééép lassssaaaaan elmondjaaaaa, hogy hát ez itt a petevezető, átjárható, na és mióta próbálkoznak, satöbbi, satöbbi. Köszönöm, felállok, kilépnék az ajtón, erre megállít.

Hogy a doktor úrral rendeztem-e az anyagiakat? Vazzeg, leesett az állam! Mondom igen. Kérdezi, adott neki pénzt?? Mondom igen, még itt a vizsgálat után 30 ezer Ft-ot (a röntgenorvos is ott tett-vett egyébként, csak gondolom nem vette észre a pénzdugdosást). Azt mondja jó, csak mert neki a doktor úr még nem adott semmit, pedig ő vele szokott elszámolni. ?????????????? És hogy akkor ezek szerint nagyon oda kell figyelni, mert a doktor úr őt lenyúlja….

Nem tudok elég cifrán káromkodni ehhez!

Milyen állapotok lehetnek ott vazzeg, ha a röntgenorvos engem, a pácienst vonja kérdőre, hogy melyik zsebbe dugtam a pénzt és leleplezi a saját mutyijukat?! Milyen orvos, milyen ember az, aki miután két órát várakoztatott minket, 30 perc munka után zsebre rak 90 ezer Ft-ot és elsétál átvágva a betegeit és a röntgenorvost is?! Milyen orvos, milyen ember az, aki ilyen módon kihasználja a nők gyerek utáni vágyát, azt, hogy kétségbeesésünkben szinte bármit megtennénk és simán nyílnak a pénztárcák?! Hogyan higgyem el, hogy nincs más megoldás, csak az inszem (amit lehet, hogy szintén feketén végez???)?!

Az biztos, hogy nem megyek vissza hozzá, mert semmi értelme!

De leírtam nektek, hogy legyen meg tanulságul!

Leolib

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr283274030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jobseekers 2011.10.03. 13:01:47

Szóhoz sem jutok a döbbenettől. A helyedben kiírtam volna a kórház és az orvos nevét is.... Felháborító!

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2011.10.03. 13:36:17

@Homokvar: Elhiheted, hogy legszívesebb kiraktam volna, de ugye a személyiségi jogok, meg az intézmények per lehetősége elriaszt.

devi1 2011.11.08. 12:01:10

Szia Leolib, regisztráltam az indapasson, hogy írhassak ide, amikor láttam ezt a bejegyzésed. Nem tudom, emlékszel-e rám, korábban a bezzeganyán kommenteltünk mindketten, most már csak én, mivel te eltűntél :). Sajnos nálunk sem jött még össze a baba, most egyelőre a PCOS-t kezelik nálam, aztán meglátjuk. A lényeg, amiért írok, hogy megdöbbentő volt ez a HSG-s bejegyzésed, emellett meg felmerült bennem, hogy a szóban forgó orvos vajon nem az, aki a hivatalos orvosa annak az intézménynek, amelynek a "tervezési programjára" - ha jól emlékszem - mindketten jelentkeztünk. Na, ezt most jól körülírtam, remélem, érted. Minden jót kívánok egyébként az inszemmel kapcsolatban.

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2011.12.16. 22:26:43

@devi1: nemsokára fog írni Leolib ismét, egy kis türelmet kérünk! :-D Reméljük januárban már több ideje lesz! ;-)
süti beállítások módosítása