Borstörő 2011.09.26. 08:59

Gyerekszáj II.

Petra mondta (Született: 2008.12.30-án)

- Apóca! Borotváld meg a szúrást a fürdőszobába!
 
Apa fúrja a galéria korlátját. Petra odabújik Anya lábához:
- Baba fél a darálótól!
 
Eragon filmet nézzük. Eragon kérdezi a kicsi sárkányt:
- A Te anyád hol van?
Erre Petra:
- Dolgozni ment!
 
Apa este az ágyon használja a manikűrkészletet. Petra kiveszi belőle a tükröt és a szemöldökcsipeszt. Odaadja őket Anyának:
- Anyóca! Szedd ki a szemedet!
 
Apának adott puszi után:
- Nem szoktam ellopni Apától betegséget!
 
Hozzáragadt Petra ujjához a Túró Rudi papírja. Erre Petra rázni kezdi a kézfejét és mondja:
- Engedd el baba kezét!
Majd – miután még mindig oda van ragadva – folytatta:
- Tessék elengedni baba ujját!
 
Győzködöm Petrát, hogy már nem kell a cumi a szájába, mert Ő már nagy kislány. Erre Petra:
- Összedurrantam kicsire! (Azaz: ide a cumival, mert még kicsi vagyok!)
 
Elmentünk a postára. Jól felöltöztettem Petrát is, mert erős, hideg szél fújt. Mikor hazaértünk és nekiláttunk a kabát meg a sapi levételéhez, így szólt:
- Jól be vagyok csomagolva!
 
- Porcicák vannak a lábujjaim közt!
 
Játszunk Petrával. Egyszer csak látom, hogy begyűri a pelenkáját (rongyőt) a pólója alá. Kérdezem:
- Minek az a rongyő a pólód alá?
- Nekem is van Tesó a pocakomban! (2011.07.12.)
 
Joli mamával tanítgatjuk Petrát az „f” betű kimondására, mert a cumizás miatt „h”-t mond minden „f” helyett. Kérdezzük tőle:
- Milyen színű a cumid? (Fehér, kék és fekete virágos gombbal.)
Petra gondolkodik pár pillanatig, majd azt mondja nagy komolyan:
 - Kék is van benne!
 
Apával játszanak.
- Apa, egyél meg! Én nem vagyok kemény. Engem puhának csináltak!
 
Nani aranyköpései:
 
Már 7 éves volt Nani és tudott olvasni. Kint jártunk  Nemzeti vágtán és az egyik büfé hatalmas betűkkel hirdette, hogy náluk kapható a legjobb TÖKIPOMPOS!!! Hát persze a gyerek rögtön rákérdezett, hogy mi ez a mulatságos nevű valami. Elkezdtem mondani, hogy a tésztája hasonló a pizzatésztához, meséltem hagymáról, sonkáról, no meg persze kemencéről, tűzről, kemencében sütésről, stb., stb., stb., majd megkérdeztem, hogy: na, mostmár tudod mi az a Tökipompos?
Jött a válasz: Aha, szárazkenyér (???????????) Gondolom nem csodálkoztok, ha ezek után úgy éreztem, valamit elrontottam… :-D

Nani 2-4 éves kora között a "kikapcsolni" szót, "kikapicsítolni"-nak mondta. (megjegyzem, most 10 éves és képtelen kimondani az utóbbi verziót :D)


Készülődtünk valamerre, öltözködni, kabátot, sálat, sapkát kellett venni, de annyira be volt zsongva, fel volt pörögve és kapálódzott, hogy az atyaúristennek sem sikerült rávarázsolni a ruhaneműket. Papának (édesapámnak) elfogyott a türelme és rászólt Nanira:
-Te! gyerek! maradjál már nyugton, mert meglátod kikapicsítollak!!!
Mire a gyerek:
-Nem kapicsítolsz ki engem Papa, há' nem vagyok én TV!!!!
(én meg bekapicsítolni nem tudtam a kabátját, mert majdnem megfulladtam a röhögéstől)

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr733257020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása