16. hét

Többen kérdezték, hogy miért írok néha 2 hetente? A válasz nagyon egyszerű: mert nem történik velem semmi :-) De komolyan. Élem az életem, dolgozom, már nem járok bulizni, a gyerek nem mozog, néha olyan, mintha nem is lennék pohos. És már nincsenek óriás kaja partik se, mert mióta terhes lettem kínosan ügyelek, hogy mi kerül a tányéromra. Sajnos az étkezési kultúrám terhesség előtt rémálom volt: csak és kizárólag szénhidrátot ettem. És ez nem vicc! Imádtam este 10-kor a csirkepörit nokedlivel bevágni és mindezt lefojtani valami sütikével. Nekem a kenyér az nem barna és magos, hanem fehér és ropogós. Ezeket kellett minimálisra csökkentenem a babavárás alatt/miatt. Mindenhol az olvasható, hogy nem kell 2 helyett enni és inkább fehérje, mint szénhidrát. Így nincs esti zabálás, csak csipegetés, és inkább salit, mint túróscsuszát. Jó, persze, néha Én is elcsábulok, de kínosan vigyázok, hogy pl. édességet minél kevesebbet. Nincs csokika és sütike, marad helyette a gyümölcs. Nem volt nehéz megszokni, mert az elején ugye nem ment le semmi, most már valszeg annyira összeszűkült a gyomrom, hogy nem is esik jól a tele zabálás. A fáradság sem múlt el, pedig a 2. trimeszterre azt írják, hogy tele leszek energiával és vadul fogom a szexet kívánni. Még egyik se köszöntött be, de türelmesen várok…
Ami a legutóbbi bejegyzésem óta a legfontosabb, hogy megvan a szülésznőm! Most azt gondolhatja mindenki, hogy örömtáncot járok, elmormolok egy imát és simán hátradőlök. Pedig nem. Kezdjük ott, hogy Sanyibácsi bár az ország egyik legjobb szülész-nőgyógyásza, sajnos nem egy IT guru. Így az általa átküldött listában a nevek és a telefonszámok bazira nem passzoltak. Valószínűleg excelből másolta és elcsúszhattak a sorok… 2 napig telefonálgattam a megadott számokra, ahol vagy nem vették fel, vagy ha nagy nehezen felvették, akkor nem a névhez tartozó mutatkozott be. Szeretem a kihívásokat és egyik legjobb barátomat guglinak hívják, így pár percen belül meglett a megfelelő szám a megfelelő bábához. El is értem Katit, aki Sanyibácsi listáján az 1. helyen állt és gugli szerint lassan szenté is avatják a nála szültek. Kati hangja nagyon kedves volt, márciusra vállalna is, viszont a kórházban vezetőség csere lesz, így nem biztos, hogy lehet választott szülésznőm, ha nincs választott (értsd: fizetett) orvosom. Remek. Újabb jó hír, újabb sikersztori a magyar egészségügyben… Megegyeztünk Katival, hogy októberben találkozunk, egymásba szeretünk és éljük az életet, és ha úgy alakul, hogy muszáj választott orvosnak is lenni, akkor választunk. Gyakorlatilag azt számoltam, hogy ha ez az orvos is kell, akkor a szülésemig 5 orvosnál fogok tartani. 9 hónap alatt 5 férfit elfogyasztani elég szép teljesítmény azt hiszem :-)
Vasárnap ellátogattunk az ország egyik legismertebb és legdrágább bababoltjába. Biztonsági öv terelőért mentünk, amiből 1 féle volt, meg is vettük. Aztán még 1 órát bolyongtunk Férjjel szájtátva, hogy mi minden van, és ezekből vajon mi mindenre lesz Nekünk is szükségünk?! Férjnek a legjobban az iker babakocsi tetszett, fel-le tologatta az üzletben, hatalmas kurjantásokkal, hogy nekünk kell egy ilyen! Majd megláttam a kismama ruhák mellett a szívhang figyelő kézikészüléket. Először sóhajtva néztem Férjre, hogy kellene egy ilyen. Elolvastam a leírását, majd határozottan kijelentettem, hogy Nekünk kell egy ilyen! Így meg is vettük. Azonnal hazarohantunk, beüzemeltük és hallgattuk Pötyike szapora szívhangját. Legszívesebben magamra kötném egész nap, de nem ajánlott és dolgozni is nehezen tudnék benne… A terhes ruha részlegen nem találtam semmit, valószínűleg a cég ráállt az 50 év feletti kismamákra szín és fazon ügyileg. Habár, ha jobban belegondolok, az Anyám se talált volna magának semmitse. Szeretjük a vidám színeket a családban. Egy darab terhes farmert találtam, amiért közel 30 darab ezrest kértek, így szépen visszaraktam. Annyira azért nem volt jó. Hatalmas biznisz ez a terhesség, gyakorlatilag mindent arany áron adnak.
Múlthéten kiolvastam az első gyermekneveléssel foglalkozó könyvet. Azt hiszem egyben az utolsó is. Beleszerettem, minden szavával egyet értettem és tudtam azonosulni. A kötődő nevelésről szólt a könyv, amit most nem részleteznék, akit érdekel a téma, üsse be a gugliba, hogy kötődő nevelés és 67.800 db találatot fog kiadni. Miután faltam a sorait és boldogan meséltem Férjnek, hogy ez lesz a mi utunk, kiolvasta Ő is. És hála égnek nem kellett csalódnom benne, mert szerinte is szuper és az Ő férfi logikájának teljesen egyértelmű. Azt még nem tudjuk, hogy a nagyszülőkkel ezt, hogy fogjuk elfogadtatni, ezért kezdésnek karácsonyra megkapja mindkét leendő nagymama a könyvet. Olvassák el, emésszék meg és szépen fogadják el, hogy mi ezt látjuk helyesnek. Előre látom Anyum arcát, amikor elér az igény szerinti szoptatáshoz :-) Lesznek itt még egymáshoz feszülések, sírások és vádaskodások.
Munkában még mindig nincs meg az utódom, már az esélytelenek nyugalmával várom a jelentkezőket. De sajnos nem akarnak jelentkezni. Összesen 3 embert találtunk szimpatikusnak és szakmailag elfogadhatónak abból az 5 önéletrajzból, amit kaptunk :-)
királylány

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr553243358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

R2D2 & C3PO 2011.09.21. 15:06:51

Még egyet olvass el!
Ranschburg: Szülők könyve.

Láttam már abból nevelt gyerekeket, az a tuti nyerő. ;-D
(Kétéves is vót közte...)

juhaszgabriella79 2011.09.21. 15:41:46

Kismama ruha: 2in1- Lövőház utca
Legalábbis, ott lehetett 2 éve találni ruhát. :)

AvivaÁgi.hu 2011.09.22. 14:24:13

Babyboom, szintén a Lövőház utcában (mammut mögött), farmer kb 10e és gyönyörű, nem terhesen is hordható minőségi dolgokat lehet kapni.
süti beállítások módosítása