Borstörő 2011.09.13. 13:18

Gyerekszáj

Megint összegyűlt néhány helyes szösszenet a család-barát-rokonság szenthármasának porontyai szájából, lássuk!

Keresztfiamnak nem rég volt a születésnapja. Telefonon felköszöntöttem, majd behatóan érdeklődtem, hogy mit is szeretne ajándék gyanánt? Valamilyen játék? – kérdeztem, erre ő mély felháborodással: De kerimami én már 12 éves vagyok! :-)
Rokonságban keresztelő volt nemrég. A házigazda gondolt a nagyszámú aprónépre, és egy kisebb ugráló-várat bérelt az alkalomra. Természetesen a gyereksereg csillogó szemmel, rettentő izgalommal szemlélte az előkészületeket. Ahogy nőtt a vár, nőtt a várakozás is… Voltak szabadcsapatok, akik még a rögzítés előtt próbálták bevenni a várat, de azért a többség tágra nyílt szemekkel várakozott… Már állt a vár, amikor a házigazda kislánya kijelentette: Szerintem ez nekem pont jó lesz! :-)
Ugyanerre a keresztelőre öltözködött a rokonkislány. Többfajta variációval próbálkozott, de valahogy egyik sem volt az igazi. Jöttek-mentek az ötletek, a ruhák repültek, variálódtak, de valahogy nem állt össze a dolog, valami hiányzott… Míg aztán egyszercsak a Jányzónak beugrott, hogy mi lehet a gond: Anya, szerintem az a baj, hogy hiányzik az alsó fogam! :-)
Baráti körben, nem rég esett meg az alábbi beszélgetés anyja és lánya között a városligeti tó partján való ücsörgés után:
- Várj meg Edi, anyának nem olyan egyszerű feltápászkodni, nem csak magamat cipelem, tudod!
- Mit cipelsz még?
- Hát a tesót! - mutatok a hasamra
- Ja a kisbabát! - vigyorog a lány - és hogy fog onnan kijönni?? Talán a szádon keresztül???
- Hát az azért még elég messze van, hogy kijöjjön, de nem a számon, kicsit lejjebb, a másik oldalt!
- Taaláán a hónod alatt? - vigyorog
- Nem Edi, még lejjebb, a lábam között! Most még növesztem egy kicsit, hogy jó nagy legyen, és amikor úgy gondolja, hogy már elég nagy és kiakar jönni akkor anya bemegy a te születős kórházadba és ott segítenek a doktorbácsik kijönni neki!
- És én majd elkapom, mert nekem jó nagy a körmöm! - mondja és mutatja a tenyerét ,hogy kapja el!
- Hát szerintem ezt az elkapást hagyjuk meg apának, jó, majd ő elkapja!
- Nem, én fogom elkapni, mert nekem nagy a körmöm és a nagy körmömmel minden gonoszt meg tudok karmolni!
- Na jó, majd meglátjuk!
Hazaértek egyik nap az oviból, a nagymama éppen söprögette az udvart… hogy-hogy nem épp a gyerek krétarajza mellett álldogál:
- Mama, ne tedd tönkre, azaz enyém! – mondta Edi.
- Nem csináltam a rajzoddal semmit, ott van látod, mind! – mondta a nagyi.
- De nem, el akartad tüntetni! Azt hitted, hogy haza sem jövök!! – majd Edi duzzogva bevonult a házba! - DE mama látod, itthon vagyok!!! :-)
 
Rokonjányzó anyukájával és tesójával ugyanazon az úton szokott menni a városba. Az út mellett van egy disznótelep, aminek – valljuk be – igen jellegzetes… khm… illata van! A gyerekek már kitapasztalták, hogy mikor jön a szagos rész, így aztán a Jányzó legutóbb elkurjantotta magát: Mindenki fogja be a fülét, jön a disznószag! :-)
És akkor egy mai gyöngyszem egy másik barátnőtől, aki ma az alábbi jelenetnek volt szem és fültanúja:
Kb. 4 éves szöszi kislány felszáll a buszra anyukával. A kislány leült mindjárt az első ülésre, de anyukája szólt neki, hogy menjen egy kicsit hátrébb. Leült egy olyan ülésre, ahol nem tudott volna anyuka mellé ülni, így szólt neki, hogy menjen még hátrébb ott van egy "kettes" ülés. Erre a kislány nagy dirrel-durral duzzogva elindult és közben mondta a magáét:
-Hát nem igaz, hogy milyen világ ez. Ide üljél-oda üljél....semmi sem jó neked anya és akkor csodálkozol, ha megőrülök!!!!!
Hát komolyan micsoda világ ez kérem szépen :-) 
Borstörő

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr963223684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása