11. hét

Idei nyaralásunkat még a teherbe esés előtt jóval megszerveztem, és hát enyhén szólva nem kismama-kompatibilisre sikerült. Éltem egy kuponos akciós üdülési ajánlattal és nem számoltam azzal, hogy olcsó húsnak híg a leve…

A hotel – habár nem volt olyan szép, mint a neten látott képeken – rendben volt, kivéve hogy az igencsak szűk szobában a franciaágy helyett két összetolt fakeretes ágy várt minket középen jó 15 centis réssel. Ha oda akartam bújni a férjemhez át kellett másszak az ő térfelére. Ilyenkor egy ágyon nyomorogtunk ketten, akarom mondani hárman! :-) De legalább volt légkondi, igaz azért külön megsarcoltak, és egész éjjel közvetlen a fejünkre fújta a hideget. Félpanziós ellátás lett volna ugyan, de a vacsorát egyszer sem sikerült kipróbálni, mert már a menükiírást olvasva sem volt rá gusztusom, de mikor másnap is ugyanaz volt a kínálat, a maradék bizalmam is elszállt. Mindez bárkinek kellemetlenséget okozna, de miért is volt ez a nyaralás nem kismamabarát?
 
A hotel közel 2 km-re volt a városközponttól, és mire megreggeliztünk és összeszedtük magunkat, hogy nyakunkba kapjuk a várost, már beállt a kánikula, így általában a legnagyobb melegben meneteltünk a tűző napon. A védőnő kifejezetten kérte, hogy ilyet ne tegyek! Meg is lett az eredménye, mert a hosszú sétákat sűrű öklendezéssel tarkítottam. A gyerek ugyanis akkor reklamál leginkább, ha számomra kényelmetlen szituáció lép fel, legyen az éhség, fáradtság, kánikula. Az egyetlen értelmes program a strandolás lett volna ebben a forróságban, de az sem javasolt az első trimeszterben, főleg az én fertőzéses előzményeimmel. Azért csak kimentünk a strandra, ahol a férjem áztatta magát a hideg vízben, míg én a medence széléről lógattam bele a lábam egy törölközőn üldögélve. Ő unatkozott egyedül a vízben, én sóvárogtam a merülésért, így egyikünknek sem volt jó a program. A védődő tanácsolta, hogy Cantestennel bekent tamponnal esetleg úszhatok, de végül ezt sem vállaltam be.
 
Városnézés és természetjárás is szerepelt a programok között, de amikor árnyékban is 40 fok van, ami még estére sem igazán enyhül valahogy semmi sem esik jól az embernek. Pláne ha kismamaként nehezített a terep a sűrű pisilhetnékek és ehetnékek miatt. Azért csak hódoltunk a gasztronómia iránti szenvedélyünknek és végiglátogattuk a 4 nap alatt a város legjobb éttermeit. Legalább ebben nem csalódtunk. Mégis fáradtan indultunk haza a nem túl pihentető nyaralásunkról, hiszen autó híján rengeteget gyalogoltunk a nagy távolságok miatt. Rendes esetben a holmikat megfelezzük, most viszont érthető módon a férjem cipelt egyedül mindent, így ő különösen megterhelőnek érezte az egyébként pihenésnek szánt kiruccanásunkat.
 
Hazaérve észrevettem, hogy elfogyott a 7. héten észlelt vérzés miatt felírt Utrogestan gyógyszerem, így felkerestem az orvosomat receptért. Azzal a hírrel fogadott, hogy a legutóbb levett mikrobiológiai kenetemben streptococcust találtak. Kúpot írt fel, ami remélhetőleg kiírtja az egyébként majd csak szülésnél veszélyes kórokozót. Remélem, addigra végleg eltűnik a szervezetemből, mert nem szeretném, ha szülés közben megfertőződne a pici. Szerencsére a doki többször is vesz még kenetet a szülésig. Én pedig megfogadtam, hogy nem olvasok többé utána a terhesség alatti streptococcus fertőzés esetleges kimeneteleinek, mert az alatt az 5 perc alatt míg ezt megtettem, találtam egy-két statisztikai adatot megfertőződött, majd sikertelenül kezelt babákról... Egy ilyen hír által okozott stressz talán még károsabb a magzatra, mint maga a streptococcus!
 
Ha már ott voltam a rendelőben, a doki készített ultrahangot is, és láttam, ahogy a picúr vidáman ugrándozik a képernyőn. A méretével jól meglepett, a 11. hét elején 12 hetesnek mutatta magát, pedig a 12 hetes szűrésre majd csak a jövő héten kerül sor. Oda a férjem is elkísér majd. Alig várom, hogy ő is lássa mozgás közben, mert a kimerevített UH fotó nem adja vissza azt az élményt, ahogy egy mindössze 5 centis kis lény rúgkapál, kalimpál, integet odabentről.
 
Minta

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr93088269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása