Ma rendhagyó módon Juharlevél kétcsíkos történetével ismerkedünk meg.

Immáron másfél éve sikertelenül próbálkoztunk gyermeknemzéssel, amikor is egy felfázás miatt meg kellett látogatnom a nőgyógyászomat. A felfázás megtárgyalása után jeleztem is neki, hogy teljesen sikertelenül gyakorlunk, mire ezt a kijelentést tette: "jöjjön vissza tavasszal, adok hormonkúrát, egy kicsit rásegítünk". Tavasszal akadt némi bajom az akkori munkahelyemmel, majd fel is mondtam ott (ez is megérne egy másik posztot).


Szóval gondoltam keresek munkahelyet, majd jól teherbe esek és minden nagyon rendben lesz. De persze kipihenem a korábbi munkahelyemet. Jól pihenve eljárogattunk fesztiválokra, meg ismerősökhöz vidékre. Épp a tokaji fesztivál miatt borsodban tartózkodtunk, én meg felszerelkeztem mindenféle eszközzel a jól megszokott havi látogató miatt. Akkor már napok óta meg kellett volna, hogy érkezzen, de nem tette. Nem fogtam gyanút. Mióta nem szedtem fogamzásgátló gyógyszert, nem volt maximálisan pontos a menstruáció. Sebaj, biztos a fesztivál kellős közepén jön meg, nehogy tiszta környezetben legyek!


Időnként meglátogattam a nem túl kellemes toi-t, de sehol semmi. Kissé ideges is voltam, tán nem fáztam fel a nyár kellős közepén, amikor árnyékban is legalább 40 fok van?  De nem fájt semmi. Az ki van zárva, hogy ez gyerek legyen! Eddig se sikerült, miért most jött volna össze??
Fesztivál után vissza barátokhoz, onnan másnap haza. Persze barátoknak egy szót se szóltam, én marha! Pedig utólag kiderült, hogy volt nekik otthon terhességi teszt. Talán nem kellett volna napokat várnom az eredményre. :-)


A haza vezető röpke két órás úton megosztottam az urammal, hogy némileg aggódom, mert fogalmam sincs mi van a menstruációmmal.... meg persze felmerült, hogy nem ártana egy tesztet kipróbálni, hátha 3 perc alatt, nagy nehezen, de kiderül, hogy jön a bébi.
Persze a sok kudarc okán mindig volt otthon terhességi teszt, így hazaérve, szinte azonnal teszt a kézbe, én meg a mosdóba... nem telt el több, mint pár másodperc, és a csíknak lett egy párja, tán előbb jelent meg, mint maga a tesztcsík.


Annyira megdöbbentem, hogy nem is hittem el, rögtön még egyet megcsináltam, nehogy tévedjek, de persze nem tévedtünk. Aztán azon gondolkodtunk, hogy ez ki van zárva... 4 tesztig jutottunk, majd körbe sms-eztük a rokonságot: jön a pulya. Erősen gondolkodtam rajta, hogy elrakom a használt tesztet, ami persze nem túl higiénikus..... :-D


Bár szükségtelen lett volna, hiszen a teszt eredménye ma már 16 hónapos :)

Juharlevél

ui: a fotón a teszt végső eredménye látható! :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr393079121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása