Évekkel ezelőtt voltam szemtanúja a következő esetnek. Feleségemmel, távolsági busszal utaztunk hazafelé, a járat egyik állomása a székesfehérvári pályaudvar volt. A buszra áramló utastömeggel együtt egy csonkább család is érkezett a járműre, két lány, egy kisfiú és egy hölgy személyében, aki, mint kiderült, a gyermekek anyja volt.

Az asszony már látványra sem sok jót sejtetett, úgy nézett ki, mint az Ózból a gonosz Nyugati Boszorkány, aki Bundesliga sérót varázsolt a saját fejére, a fogsorának állapotát látva pedig valószínűleg a teljes magyar Orvosi Kamara hajnalba nyúló válságtanácskozásba kezdett volna. Na, a kedves anyuka leült egy kettes ülésbe a kisfiúval, a két lány pedig a másik oldalon, a velük párhuzamos sor egyik székpárosában foglalt helyet.

Már az elcsípett beszélgetés foszlányokból is úgy vettem ki, hogy a csajszik nem rajonganak túlságosan a láthatóan és érezhetően nikotinista hölgyért, hiszen, mikor azzal fenyegette meg őket, hogy „Legközelebb nem megyek veletek sehova!”, az egyikőjük így reflektált neki: „Hát, jobb is lesz úgy!”. Aztán elindult a busz, az egyik lány elővett egy nyalókát, kicsomagolta, és elkezdte rendeltetésszerűen elfogyasztani. Erre - Regös Bendegúz szavaival élve – a rusnya teremtése odanyúlt, kikapta a lánya kezéből a nyalókát, majd közölte: „Ezt azért, mert nem szívhattam el azt a cigit!”. És szép békésen elnyalogatta az édességet, a két lány pedig egymás vállán alva folytatta az utat.

Soha életemben nem dohányoztam, tehát nem tudom, egy tekercs nikotin mennyire tudja kihozni az állatot az emberből, na, de ilyet még az állatvilágban sem látni, hogy valaki, abszolút primitív és buta indokkal, a saját gyereke elől vegyen el valamit, pusztán azért, hogy ő jobban érezze magát. Az anyák legnagyobb része, akit én valaha ismertem, inkább áldozatokat hoz a gyermekéért, és inkább neki adná a saját nyalókáját, úgy néz ki, ennek a Mullet frizurás hölgynek az anyai ösztöneire már komoly füstfelhő rakódott… 

 
Krtek

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerekmonopoly.blog.hu/api/trackback/id/tr553069140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Desiderata 2011.07.17. 11:51:23

Én anno 16 évesen kértem utoljára anyámat,hogy hagyja abba a cigizést (részben azért,mert a családi pótlékot és a tartásdíjat is elcigizte, és télen rendszeresen csak margarinos kenyéren és teán éltünk, mert másra nem futott a napi 4 doboz cigi miatt, és hát kisebb testvéreim is voltak). Akkor azt mondta,hogy ha választania kell,hogy melyikünket dob ki, a cigit, vagy engem, akkor engem fog kidobni.
Én azt hiszem, a cigaretta képes igen komoly addikciót okozni.

Darw 2011.07.17. 21:24:27

Apám unokahúgának az anyja dohányozta végig a terhességet. Az eredmény meg az lett, hogy a lány testi-(deréktől lefele béna) és szellemi fogyatékosan született. Pedig szerintem 50 évvel ezelőtt is tudták, hogy a cigi károsítja a magzatot....

Borstörő · http://gyerekmonopoly.blog.hu/ 2011.07.17. 21:57:57

@Desiderata: sajnos ez is szenvedélybetegség, és azt kell mondjam nem mindenkinek való gyerek...
@Darw: sajnálom:-(

christeen16 2011.07.20. 14:45:22

Felfordul a gyomrom a cikk "anyájától", ha egyáltalán anyának lehet nevezni az ilyen "emberfajzatot".... :-(
süti beállítások módosítása